כללי

ביקורת: ראוטר-מודם של פרטנר Home

תשתיות האינטרנט בבתים שלנו מגיעות משתי חברות: בזק והוט. לצרכנים אין יותר מדי אפשרויות כאשר הם רוצים לקבל אינטרנט מהיר בבתים שלהם. הדבר בעייתי עוד יותר, כאשר אחת החברות לא מסוגלת לספק מהירות הורדה של 100 מגה בכל הארץ (שלא לדבר על כל גוש דן). הפתרון (החלקי) מגיע מצד חברת הסלולר פרטנר. זו מציעה מודם הכולל נתב (ראוטר) של חברת וואווי, כאשר היא אורזת את המוצר תחת המותג "פרטנר Home". דגם B315 מיועד עבור צרכנים שמוכנים לקבל את תשתית האינטרנט מחברת סלולר ולא מתשתית קווית.

התקנה: הבשורה האמיתית של פרטנר Home היא ההתקנה שלו. לא עוד הזמנה של טכנאי מבזק או מהוט, המתנה של שעות ארוכות בבית ואז הפעלת האינטרנט. את המודם-ראוטר של פרטנר קונים באחת מנקודות השירות של החברה ומתקינים לבד בבית. עד כמה זה פשוט? כל שצריך הוא להכניס את כרטיס הסים למגירה שלו בקופסה, לחבר לחשמל ולהעתיק את הסיסמא הממוקמת על-גבי המדבקה ב-B315.וואווי ראוטר

ממשק: וואווי מציעה אפליקציה עבור הסמארטפון/טאבלט להגדרת תכונות שונות ב-B315, למשל שינוי סיסמא, אבל מעבר לזה, אין הרבה פעולות שהמשתמש הבסיסי יצטרך לבצע כאן. המכשיר כולל בחזית שלו חיווי על מצב הקליטה של הרשת.

מהירויות: ההבטחות של B315 למהירויות הורדה לא אופטימליות עבור הלקוח המחפש קצבי הורדה מהירים. על אריזת המוצר נכתב שהמוצר תומך בקצב הורדה של 150 מגה וקצב העלאה של 50 מגה. בפרטנר מבטיחים קצב הורדה של 100 מגה והעלאה של 30 מגה. בפועל המספרים יותר נמוכים, בעוד שבמקום בו אנחנו בדקנו הקליטה לא הייתה מספיק טובה והמספרים עמדו על פחות מ-10 מגה הורדה ו-6 מגה העלאה, אצל משתמשים אחרים קיבלנו דיווחים של 50 מגה הורדה וכ-9 מגה העלאה.

חשוב לציין שמראש פרטנר מייעדת את המוצר הזה רק לצרכנים שקליטת הדור הרביעי טובה אצלם בבית. בחברה גם מאפשרים להחזיר את המוצר תוך 14 יום, גם אם היה בשימוש.

חבילה: פרטנר Home כוללת חבילת גלישה של 60 ג'יגה. מדובר בהגבלה שלחלק מהמשתמשים תפריע מאוד, בעוד שלצרכנים אחרים היא לא תהיה רלוונטית. לכן, אם אתם שייכים לקטגוריה של צרכנים הצופים בסרטים רבים בהזרמה ברזולוציית 4K כמו נטפליקס, ומורידים תוכן רב מהרשת, זה לא המוצר בשבילכם.

2וואווי ראוטר

חיבורים: יש כאן 4 חיבורי LAN עבור מחשבים, טלוויזיות חכמות ושאר אביזרים.

בשורה התחתונה, הפתרון של פרטנר הוא מוצלח מאוד מבחינת ההתקנה המהירה והאלטרנטיבה למתחרות. רק צריך לשים לב שקליטת הדור הרביעי טובה מאוד באזור בו ממקמים אותו ושהגבלת נפח ההורדה מספקת.

מחיר: 90 שקל לחודש ללקוחות פרטנר או 135 שקל ללקוחות שאר החברות (כולל השכרת הנתב)

ציון: 9

6 תגובות

  1. התחברתי לשירות וגיליתי חיסרון אחד משמעותי.
    כתובת הIP משתנה כל 10 שניות. זה מפריע לשירותי vpn מאובטחים, אתרי צפייה ישירה וכ״ו.

  2. היי תומר בכדי לקבל איי פי קבוע צריך להוסיף שירות איי פי קבוע בעלות של כ15 ש״ח נוספים .
    הכתבה ממש לא מדוייקת אין התחייבות כלל אף פעם וניתן להחזיר את המוצר גם לאחר חודש חודשיים שנה או שנתיים ולי יש אותו בבית ואני מגיע ל30 מגה הורדה ו20 העלאה כשדיברתי עם פרטנר אמרו לי שההתחייבות מצידם היא עד 35 מגה הורדה והעלאה יתכן שחברת וואווי אומרים כי המוצר יכול להגיע ל150 מגה אבל כולנו יודעים שרשת 4G סלולארית לא יכולה להגיע לכאלה מהירויות . בסך הכל מוצר מגניב שאגב היום כבר מגיע באותו מחיר עם חבילת 500 ג'יגה חודשית ועובד מצויין כמובן למי שיש לו קליטת דור רביעי בבית

  3. יש רק בעיה קריטית אחת עם הנתב והחבילה שלהם – החבילה שלהם מוגבלת. גמרתי אותה תוך יום וחצי ע"י הורדה של סרטים וסדרות. חבל על הכסף

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא