רמקולים

סקירה: SoundLink Micro של Bose – רמקול קטן עם צליל חזק

לאחרונה השיקה Bose בישראל את קולקציית המוצרים שלה לשנת 2018. המוצר הראשון שהושק כאן מאותו קטלוג, הוא ה-SoundLink Micro. לפני מספר שבועות סקרתי כאן את דגמי ה-SoundLink Revolve. גם כאן היה מדובר ברמקולים ניידים, אבל יוקרתיים יותר וגם גדולים יותר. ה-Micro הוא רמקול בלוטות', אשר רוצה שתיקחו אותו לכל מקום וגם המחיר שלו ביחס ל-Bose נמוך יותר.

bose

עיצוב: ה-SoundLink Micro קומפקטי. הוא עשוי כולו גומי, המאפשר לו להיות עמיד לצלילה קלה בבריכה (תקן IPX7) וגם כולל רצועת סיליקון קשיחה, המאפשרת לחבר אותו לתיק הגב, לאופניים או לצידנית, כאשר יוצאים לטיולים. הרמקול של Bose הוא רמקול שמיועד לפיקניקים ומסעות. הוא לא שוקל הרבה, קצת פחות מ-300 גרם, כך שניתן לשמור אותו בתיק. הרמקול מגיע בשלושה צבעים: כתום, שחור וכחול, כאשר הרצועה בצבע אפרפר. אומנם ה-SoundLink Micro מיועד לשטח, אבל אפשר בקלות להניח אותו על שולחן העבודה.

IMG_20171231_114634.jpg
רצועת הסיליקון בגב הרמקול. צילום צחי הופמן

כפתורים: השליטה והחיבור הראשוני ל-SoundLink Micro מתבצעים יחסית בקלות. אומנם אין כאן התקן NFC לחיבור ראשוני זריז, אבל ניתן לבצע אותו במהירות דרך האפליקציה והקישור בלוטות'. בחלק העליון של הרמקול קיימים שני כפתורים: כיבוי/הדלקה ובלוטות'. בחזית המכשיר עוד שלושה כפתורים: פלוס ומינוס לשליטה בעוצמת הצליל וכפתור מרכזי לעצירה ומעבר בין השירים (לחיצה כפולה או משולשת). הכפתור המרכזי מאפשר בלחיצה ארוכה להפעיל את העוזרות הקוליות גוגל אסיסטנט או סירי, כך שלא צריך את הסמארטפון בהישג יד לביצוע פעולות מסוימות.

IMG_20171231_114742.jpg
רמקול קשוח למרות הגודל. צילום צחי הופמן

סאונד: הצליל נקי וחסר הפרעות, זה נדיר לרמקול בסדר גודל הזה. למרות שמדובר ברמקול קטן, הוא מוציא צליל עמוק ועם בס מורגש. כאשר מתקרבים למקסימום הווליום, הצליל מתחיל להיות מלוכלך, אבל לא באמת צריך לשים פול ווליום ברמקול הזה. ניתן לחבר את ה-SoundLink Micro לרמקול נוסף מאותו דגם, דרך האפליקציה של החברה. דבר שלא יצא לי לנסות בסקירה הזו, אבל הוא מאפשר לבחור מצב מסיבות בו שני הרמקולים משמיעים אותו צליל או מצב סטריאו.

אפליקציה: אפליקציית Bose Connect מיועדת לעדכוני גרסה וגם לחיבור שני רמקולים. היא גם מאפשרת שליטה בווליום הפנימי של הרמקול, למקרה שלא רוצים להתעסק עם הכפתורים. מדובר באפליקציה בסיסית ונוחה לשימוש, אבל לפחות בגרסת האנדרואיד, כאשר הסמארטפון נמצא בממשק בעברית, יש מעט באגים בעיצוב.

IMG_20171231_114609.jpg
הפעלה של גוגל אסיסטנט/סירי בלחיצת כפתור. צילום צחי הופמן

סוללה: ה-SoundLink Micro מספק כ-6 שעות ניגון מוזיקה. מחבר הטעינה הוא מיקרו USB ולא USB-C. דבר שכבר נמאס לקטר עליו. בחלק העליון של הרמקול, ניתן לקבל חיווי על מצב הסוללה – הדבר מתבצע בתצוגה של 5 נורות לבנות. המידע על מצב הסוללה (באחוזים), מושמע גם בעת הפעלת הרמקול.

מחיר: 600 שקל (יבואן ניופאן)

בשורה התחתונה, Bose הצליחו לעשות כאן משהו שהפתיע אותי – רמקול אלחוטי קטן אבל עם צליל חזק באיכות טובה. בנוסף, האיכות בנייה של ה-SoundLink Micro והרצועה המשולבת, מאפשרים לתלות אותו על התיק, האופניים ואפילו להטביע בבריכה.

ציון: 9.5

 

2 תגובות

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא