חדשות

כל מה שכבר ידוע על הגלקסי S9

בסוף חודש הבא, תיפתח תערוכת הסלולר – MWC בברצלונה, כאשר הכוכב העתידי שלה צפוי להיות הגלקסי S9 של סמסונג, אשר יוכרז ביום הראשון של התערוכה, ה-26 לפברואר. על-פי פרטים שחושף המדליף הסדרתי והאמין איוון בלאס, המכירה המוקדמת למכשיר תחל ב-1 למרץ והשקתו ב-16 למרץ. בגל המדינות הראשון, אשר יזכה להשקה המיידית, תהיה בין היתר דרום קוריאה, כאשר לישראל אפשר להעריך בצורה גסה, שנראה את ה-S9 בארץ כבר בסוף אותו חודש או בתחילת חודש אפריל.

Jpeg
השקת Note 5 בניו יורק. צילום צחי הופמן

אישור רשמי להשקה ב-MWC הגיע לאחרונה מתערוכה אחרת – תערוכת הטכנולוגיה CES בלאס וגאס, אשר התקיימה בתחילת חודש זה. נשיא סמסונג מובייל, די ג'יי קו אמר, שמכשיר הדגל של החברה יוכרז בתערוכה בפברואר. הסיבה לדבריו של קו, היו בעקבות שמועות, שה-S9 יוכרז כבר ב-CES.

בנוגע לחומרה של המכשיר, פרסומים ברשת חשפו שמעבד ה-S9 יהיה מהדור החדש מבית סמסונג – Exynos 9810, אשר יחליף את ה-8895, אשר קיים ב-S8. בארה"ב ה-S9 יגיע עם מעבד סנפדרגון 845. המסך יגיע בגודל 5.8 אינץ', אשר יתפוס את רוב חזית הסמארטפון, בדיוק כמו בדור הנוכחי. מדובר במסך בטכנולוגיית sAMOLED ברזולוציית Quad HD. המצלמה תשדרג למצלמה עם עדשה כפולה בעלת 12 מגה פיקסל עם מפתחי צמצם F1.5 ו-F2.4. בדומה למצלמה המעולה הקיימת ב-Note 8. שדרוג שהיה צפוי ומתבקש. צילום הוידיאו יהיה אפשרי במצב צילום הילוך איטי ומצלמת הסלפי תכלול חיישן 8 מגה פיקסל עם מיקוד אוטומטי. הסוללה צפויה להגיע ב-S9 בקיבולת 3000 מיליאמפר/שעה וה-S9 פלוס עם 3500 מיליאמפר/שעה. בדיוק כמו ב-S8 וה-S8 פלוס. השיפור בזמן העבודה של המכשיר, יגיע בעקבות המעבד החדש והחסכוני באנרגיה.

בדומה ל-S8, גם כאן נמצא רמקולים שעברו התאמה על-ידי מותג האודיו AKG. המכשיר יהיה עמיד למים בתקן IP68, זיכרון העבודה יהיה 4 ג'יגה עם נפח אחסון של 64 ג'יגה ונוכל למצוא כאן גם סורק קשתית עין, הקיים בדגמי ה-S8 וה-Note 8. סמסונג לא תוותר על טכנולוגיית הטעינה האלחוטית שלה.

הרבה תלונות היו על מיקום מנגנון טביעת האצבע לצד העדשה ב-S8. ב-S9 נראה אותו מתחת לעדשה, בדומה לתצורה הקיימת היום בגלקסי A8.

20170505_145651
גלקסי S8. צילום צחי הופמן

ב-S8 סמסונג הציגה את תושבת ה-DeX, המאפשרת להפוך את הסמארטפון למחשב, בחיבור למסך, מקלדת ועכבר. לצד ה-S9, סמסונג תכריז ככל הנראה, על ה-DeX Pad. על פי שמו, ההשערה אומרת שניתן יהיה להניח את המכשיר על המשטח ולא רק לחבר אותו במצב עמידה. אחד השיפורים החשובים שיגיעו, הוא שיפור במהירות העבודה. בסך הכל, ה-DeX מהדור הראשון, הציע חוויית עבודה מעניינת ולא רעה.

 

תגובה אחת

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא