חדשות

קונים סמארטפון יד שנייה? אפליקציית TestM תבדוק אם הוא תקין

לפני שאנחנו הולכים לקנות רכב, אנחנו מבצעים בדיקות במכון מורשה, אבל שאנו רוצים לרכוש סמארטפון יד שנייה, אין לנו דרך לבדוק את מצבו האמיתי (אולי פרט למראה החיצוני). אתר יד 2 השיק היום (ג') את אפליקציית TestM, הבאה לתת מענה בדיוק לצורך הזה.

screenShotsYad2

אפליקציית TestM אשר פותחה על ידי חברה בעלת אותו שם, מאפשרת לבעלי סמארטפונים לבצע בדיקת תקינות טכנית של מכשיר הסלולר שלהם בזמן אמת. בעזרת סדרת בדיקות, האפליקציה מספקת לאחר 5 דקות "דוח בריאות" הכולל מידע על תקינות החומרה של המכשיר. מדובר בדו"ח על מצב החומרה, הכולל בדיקות של 22 חלקים. הבדיקה כוללת את תקינות מסך המגע, הרמקול, המיקרופון, מחבר האוזניות, בלוטות', GPS, לחצנים ומצלמה. תוצאות הבדיקה מציגות תאריך ומספר בדיקה, אותו הרוכש יכול לוודא באתר יד 2. כלי זה יכול להוות אסמכתא שתוצג ללקוח, כאשר הסמארטפון תוקן ובכך למנוע תלונות עתידיות. גם מהפן של הצרכן, הוא יכול להנפיק דו"ח מאפליקציית TestM לפני הכניסה למעבדה ואחריה, כך שידע מה לתקן והאם תוקן.

הבדיקה עצמה מתבצעת ללא עלות, כאשר היא יודעת להציע למשתמש לבצע תיקון במעבדות, אם מזוהה תקלה. יד 2 תאפשר להוסיף את דו"ח הבריאות כבר בעת הזנת המודעה למכירת המכשיר הסלולרי באתר שלה.

מלבד בדיקה של הסמארטפון עבור רכישה, מדובר גם בכלי לאבחון של המכשיר באופן שוטף, על מנת לראות אם הסמארטפון האישי סובל מבעיות אחרי נפילות או כל נזק אחר.

איך להפעיל את TestM?

על מנת להפעיל את האפליקציה, יש להוריד אותה מגוגל Play או App Store, ללחוץ על Full Test ולפעול על פי ההוראות. בסיום הבדיקה ניתן לשמור את הדו"ח כתמונה ולשתף את הדו"ח עם הקונים הפוטנציאליים או להזין את מספר הדו"ח בתוך מסך עריכת פרטי המודעה ביד 2.

 

2 תגובות

  1. החברה שיצרה את אפךיקציית TestM אינה נקראת באותו שם של האפליקציה.
    לחברה קוראים Veesto
    והיה ממוקמת בצפון תל אביב

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא