רמקולים

סקירה: האם כדאי לרכוש רמקול נייד ב-220 שקל של שיאומי?

שיאומי מרחיבה כל הזמן את מגוון המוצרים שלה בישראל. לצד הסמארטפונים, הקורקינט והרובוט שואב אבק, החברה מציעה את הרמקול הנייד – Mi Bluetooth Speaker. רמקולי הבלוטות' בישראל ובעולם פופולאריים מאוד, הם נמכרים במגוון מחירים, הנעים בין עשרות שקלים בודדים לאלפי שקלים. שיאומי באמצעות היבואן המילטון, מציעה את הרמקול ב-220 שקל, כך שמדובר בתג מחיר נוח, כאשר השאלה שנשאלת, עד כמה הוא מצליח לספק את הסחורה במחיר הזה?

20180514_175231.jpg
רמקול צבעוני. צילום צחי הופמן

עיצוב: שיאומי עיצבה רמקול נייד צבעוני שנראה טוב ומצליח לייצר שוני לעומת דגמים אחרים. ה-Mi Bluetooth Speaker מגיע במספר צבעים בוהקים. הרמקול עשוי מתכת, כאשר הגריל בחלק הקדמי משלים את המראה הצעיר. הרמקול שוקל 270 גרם, קל לקחת אותו לכל מקום והוא לא תופס מקום רב. אל תצפו כאן למיגון מפני מים או נפילות, לא מדובר ברמקול מהסוג הזה.

שיאומי מספקת באריזת הרמקול, נרתיק בד, אשר אמור להגן עליו כאשר נמצאים בדרכים. בניגוד לרמקול הצבעוני, הנרתיק מגיע בצבע אפרורי.

20180514_181235
ערכת הרמקול של שיאומי. צילום צחי הופמן

כפתורים: הרמקול של שיאומי כולל מספר כפתורים הממוקמים בצד הימני שלו. ישנו כפתור הפעלה המשמש גם לניגון ועוד כפתורים עבור מעבר שירים המשמשים גם לשליטה בווליום. כפתור נוסף משמש לביצוע שיוך וחיווי קולי למצב הסוללה.

20180514_175303.jpg
חיבור מיקרו USB וכניסת AUX. צילום צחי הופמן

סאונד: נתחיל בזה שהסאונד מפתיע לטובה, לא מדובר בצליל ברמה של Bose או B&O, אבל בשביל המחיר שהוא נמכר, החוויה מוצלחת. הצליל חזק, אבל לא מאוד. את הסלון שלכם בבית אתם תמלאו בקלות במוזיקה, אבל מי שרוצה להפריע לשכנים או לעוברי אורח בפארק, קצת יתאכזב. מצד שני, עבור האזנה אישית או עם חברים בפיקניק, ה-Mi Speaker לא יתקשה להביא את הצליל לכל הנוכחים. שיאומי הצליחה לייצר רמקול, שגם בצליל גבוה לא סובל מעיוותים בולטים. עדיין חובבי סאונד לא יתקשו להבחין בלכלוך בצליל, המתכתיות בסאונד והחוסר עומק. האם זה מפריע? לא עבור הקהל יעד של המוצר הזה, המתאים למי שרוצה לרכוש רמקול שיוכל לקחת לכל מקום או מחפש מוצר שיספק את הילדים.

הרמקול של שיאומי כולל מלבד חיבור בלוטות' גם כניסת AUX – חיבור נגנים חיצוניים בכבל ומיקרופון פנימי לניהול שיחות (באיכות בינונית).

סוללה: הסוללה מספקת כ-8 שעות ניגון (לא בפול ווליום), כאשר יש חיווי קולי באחוזים מהרמקול עצמו על מצב הסוללה. מחבר הטעינה הוא מסוג מיקרו USB, אבל בערכה המצומצמת של הרמקול, לא צורף כבל.

מחיר: 220 שקל (יבואן רשמי המילטון)

בשורה התחתונה, ה-Mi Bluetooth Speaker צריך להיבחן כרמקול נייד לא יקר, המתאים לקהל שלא מחפש להשקיע מאות שקלים. במצב הזה, שיאומי הצליחו לייצר מוצר טוב עם צליל המפתיע לטובה.

ציון: 8

לסקירות רמקולים נוספות

תגובה אחת

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא