חדשות

יש תאריך השקה ל-LG G7 בישראל

לפני כחודש הכריזה LG בניו יורק על סמארטפון הדגל החדש שלה – G7 ThinQ. ה-G7 כולל מסך בגודל בגודל 6.1 אינץ' ברזולוציית 3120 על 1440 פיקסלים עם יחס תצוגה של 19.5:9 בטכנולוגיית FullVision של LG. טכנולוגיה זו מציעה מסגרת תחתית שהיא דקה יותר בכ-50% מזו של ה-G6. המכשיר מריץ את טכנולוגיית ה-LCD החדשה של החברה – Super Bright Display, המאפשרת צפייה נוחה אפילו תחת אור שמש ישיר עם בהירות מסך ברמה של 1,000 nit. בהתאם לסוג התוכן ניתן להגדיר את התצוגה לשישה סוגי צפייה שונים: אוטומטי, חסכוני, סינמה, ספורט, משחק ומקצועי.

היום (ד') הודיעה יבואנית LG בישראל – חברת רונלייט על השקת ה-G7 ב-12 ליוני. מחיר עדיין לא פורסם וגם לא מועד המכירה המוקדמת.

LG G7 ThinQ 04

הסמארטפון החדש משלב כפתור יעודי לעוזרת הקולית של גוגל Assistant. הקשה אחת במקש תפעיל את Assistant ושתי הקשות מהירות יפעילו את גוגל Lens (זיהוי עצמים דרך המצלמה). גוגל Assistant לא תומך בשפה העברית (זו אמורה להגיע בשנה הבאה), אבל ישראליים רבים משתמשים בו בשפה האנגלית. ה-G7 כולל מערכת לזיהוי קול בטווחים ארוכים ומיקרופון אשר אמור לזהות פקודות קוליות של עד 5 מטר. טכנולוגיית ה-Super Far Field Voice Recognition מסוגלת להפריד פקודות קוליות מרעשי רקע ולהפוך את ה-G7 למכשיר אידיאלי לשליטה במוצרים חכמים בבית.

אחת הבשורות המשמחות ב-G7, שמצב צילום פורטרט סוף כל סוף הגיע לסמארטפון של LG. במצב הפופולארי הזה הרקע מטושטש. המצלמה הקדמית בסמארטפון החדש כוללת חיישן 8 מגה פיקסל לצילומי סלפי ושתי עדשות אחוריות עם חיישני 16 מגה פיקסל, איתן ניתן לבצע תמונה בפורמט רחב. ב-LG מספרים שעתה במצב Wide Angle יש פחות עיוות בקצוות. טכנולוגיית הבינה המלאכותית אשר היו קיימות בדגם V30s מגיעות גם ל-G7 אבל עם שדרוגים, כאשר ניתן לקבל 19 מצבי צילום לעומת 8 בעבר.

LG G7 ThinQ 06

גם צילום הלילה שודרג, כאשר המצלמה מאפשרת צילום דמויות שהן עד פי ארבע בהירות יותר, ללא הגרעיניות האופיינית לתמונות שצולמו באור אפלולי. באמצעות השילוב של חיישני תמונה ועיבוד תוכנה, אלגוריתם הבינה המלאכותית מבצע התאמה אוטומטית של הגדרות המצלמה בעת צילום באור נמוך.

עוד בתחום החומרה, המעבד ב-G7 הוא סנפדרגון 845 של קוולאקום עם 4 ג'יגה זיכרון עבודה ונפח אחסון של 64 ג'יגה. הרמקולים כוללים חידוש, הם מנצלים את המרחב הפנימי של המכשיר עבור תיבת תהודה להפקת צליל באס ברמה חזקה מסמארטפונים אחרים. המכשיר ממוגן מפני מים בתקן IP68 והוא עבר מבחני עמידות מסוג MIL-STD, אשר תוכננו על ידי צבא ארה"ב. הסוללה מגיעה בקיבולת 3000 מיליאמפר/שעה עם טעינה אלחוטית, מערכת ההפעלה היא אנדרואיד אוריאו (8.0), כאשר הסמארטפון שוקל 162 גרם.

 

 

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא