חדשות

מותג אוזניות ספורט חדש נחת בארץ – NuForce

מגוון אוזניות הספורט הקיים בחנויות הוא רב ולחגיגה הזאת מצטרפת בימים האלו חברת Optoma עם המותג NuForce (באמצעות היבואן רונטק). החברה תשיק בארץ מספר דגמים, בינהם ה-Be Free 5, אוזניות Truly Wireless (אוזניות ללא חוט המחבר בינהן) הכוללות עיצוב השומר עליהן באוזניים גם בזמן אימונים. ה-Be Free 5 עמידות לרטיבות בתקן IPX5, כך שאין בעיה לרוץ איתן גם שמזיעים והן מאפשרות האזנה של עד 4 שעות ועוד 3 טעינות מלאות באמצעות ערכת הנשיאה, כך שבסך הכל מתקבלות 16 שעות עבודה. האוזניות גם כוללות טעינה מהירה, המאפשרות האזנה של שעה שלמה בתוך רבע שעה של טעינה.

ה-Be Free 5 יגיעו לארץ בתקופה הקרובה במחיר של 700 שקל (הורדת מחיר צפויה לאחר ההשקה).

be 5

דגם אחר שכבר נמכר בארץ הוא ה-Be Sport 4, מדובר באוזניות אלחוטיות (לא טרולי וויירלס) הכוללות מתאמי SpinFit TwinBlade המיוצרים מסיליקון וכוללים להב כפולה וסנפירים, בכדי לוודא שהאוזניות יושבות בצורה יציבה. גם האוזניות האלו עמידות לרטיבות בתקן IPX5 עם סוללות המספקות זמן עבודה של 10 שעות וטעינה מהירה המספקת שעתיים האזנה למוזיקה בתוך רבע שעה של טעינה. המחיר: 390 שקל.

be4-2

כאמור, תחום אוזניות הספורט עמוס מאוד בישראל, הוא כולל את מותג אוזניות הספורט Jaybird, לצד יצרניות אודיו כמו JBL, Bose, סמסונג, סקולקנדי, ג'ברה ופלנטרוניקס, המציעות שלל דגמים הפונים לחובבי הריצה.

 

2 תגובות

  1. אוזניות BT באיכות שמע גבוהה מאוד ונוחות מאוד! אני רץ איתם בחדר כושר ובחוץ ונהנה מאוד… כמעט לא מרגישים אותם ומעבר לכל מחיר סביר מאוד. ממליץ בחום.

  2. אוזניות באיכות גבוהה עם סאונד מעולה ממליץ בחום לכל מי שחובב ספורט .טיולים וריצה.. מחיר סביר

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא