חדשות

סמסונג משיקה את הטאבלט Tab S4 עם תמיכה ב-DeX

מזמן לא היה לנו טאבלט חדש ומעניין. סמסונג הודיעה הערב (ד') על השקת הגלקסי Tab S4, כאשר היא מציגה אותו כפתרון פרודקטיבי לעבודה בדרכים. סמסונג משלבת באריזה עט מגע והיא מציעה בנפרד כיסוי הכולל מקלדת ומעמד לטאבלט עצמו, כך שניתן יהיה לעבוד איתו בדומה ללפטופ. החידוש הוא שילוב טכנולוגיית DeX של סמסונג בתוך הכיסוי החיצוני. DeX אומנם כבר קיימת יותר משנה בסמארטפונים של סמסונג, אבל היא חייבה את המשתמש לחבר את הגלקסי S9 או דגם אחר למסך ומקלדת חיצוניים. במקרה של ה-Tab S4, מדובר בפתרון פשוט יותר לשימוש.

Galaxy Tab S4_2

בתצורה של ה-Tab S4, המשתמש מקבל ממשק דמוי דסקטופ, המדמה עבודה דומה יותר לזו של מחשב, פתיחת חלונות לעבודה במקביל, עבודה על מספר מסמכים בו זמנית, מעבר מהיר בינהם, גרירה והדבקה עם האצבע ושילוב של עכבר חיצוני לעבודה יעילה יותר. ניתן להפעיל את מצב DeX גם ללא חיבור לתושבת במקלדת.

עוד בנושא הפרודקטיביות, עט המגע של הטאבלט, מציע בדומה לדגמי ה-Note, כתיבה על המסך, גם שהצג נמצא במצב המתנה.

סמסונג גם רוצה שתסתכלו על ה-Tab S4 כאביזר שליטה לבית חכם. סמסונג כללה בטאבלט את אפליקציית SmartThings המאפשרת לשלוט במוצרים חכמים בבית, כמו הטלוויזיות, רובוטי שואבי האבק ומכונות הכביסה שלה. היא גם מציעה תושבת שולחנית (Daily Board) המדמה מסגרת תמונה דיגיטלית, כאשר היא מציגה תמונות ומידע על מזג האוויר בזמן ההמתנה. בתצורה הזו, ניתן למקם את הטאבלט בסלון על-גבי המזנון והוא עדיין יראה כפריט עיצובי, אותו ניתן לשלוף שרוצים לשלוט במוצרים החכמים של הבית.

Screenshot (72)

המסך מגיע בגודל 10.5 אינץ' בטכנולוגיית Super AMOLED עם רזולוציה של 2560 על 1600 פיקסלים, צפיפות פיקסלים של 287ppi ושוליים דקים. המעבד הוא סנפדרגון 835 עם 4 ג'יגה זיכרון עבודה ונפח אחסון של 64 או 256 ג'יגה ויש אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס זיכרון (עד 400 ג'יגה). הסוללה מגיעה בקיבולת 4300 מיליאמפר/שעה עם טעינה מהירה (המטען מצורף בערכה). המצלמה הקדמית מגיעה עם חיישן 8 מגה פיקסל והמצלמה האחורית עם 13 מגה פיקסל. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 8.1 והמשקל עומד על 482 גרם.

בקטגוריית האודיו, סמסונג שילבה 4 רמקולים הממוקמים בצידי המכשיר אשר עברו התאמה על-ידי AKG (מותג אודיו השייך לסמסונג), כאשר בדומה לדגמי הגלקסי S9, גם הטאבלט הזה תומך בתקן דולבי אטמוס אשר מספק צליל רחב.

ה-Tab S4 יושק בארה"ב ב-10 לאוגוסט ומחירו יעמוד על 650 דולר (2,390 שקל). מועד השקה בישראל עדיין לא נמסר.

 

 

 

תגובה אחת

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא