אוזניות

סקירה: NuForce Be Sport 4 – אוזניות ספורט אלחוטיות ב-390 שקל

ממש לאחרונה נכנסה לישראלית שחקנית אוזניות ספורט חדשה – NuForce, השייכת לחברת המקרנים והאודיו Optoma. הדגם הראשון ש-NuForce משווקת בישראל הוא ה-Be Sport 4, אוזניות ספורט בלוטות' חוטיות (גם דגם טרולי וויירלס נמצא בדרך), הנמכרות במחיר סביר של 390 שקל, על-ידי היבואן הרשמי רונטק. קטגוריית אוזניות הספורט עמוסה וכל השחקניות מבטיחות שלמוצר שלהן יש צליל טוב, עמידות לזיעה ונוחות בזמן ריצה, כך שמעניין לראות עד כמה ה-Be Sport 4 מצליחות לעמוד במשימות הללו.

be4-2

עיצוב: NuForce בנו אוזניות שיושבות מצוין באוזן. רצתי עם ה-BeForce 4 קרוב לשבועיים ובכל הפעמים לא הייתי צריך לסדר את האוזניות במהלך הריצה, אפילו שהזעתי מאוד. NuForce מצרפת לערכה שלל מתאמי סיליקון בגדלים שונים (עם סנפירים או בלי), אבל מה שאני בחרתי להשתמש בו היו מתאמי SpinFit TwinBlade המיוצרים מסיליקון וכוללים להב כפולה וסנפירים. הם מרגישים בשנייה הראשונה קצת מוזר, כאילו אני מכניס שני מתאמים לתוך האוזן בו זמנית, אבל הם יושבים טוב וגם יוצרים אטימות. החיסרון, הם מגיעים בגודל אחד ואני לא יודע אם הם יתאימו לכל אחד.

be4
מתאם SpinFit TwinBlade

ה-BeSport 4 עשויות פלסטיק קשיח ויש להן מגנטים בפינות, שלא ברור לי למה הם שם, כי הם לא מצליחים לעצור את השיר המתנגן וגם לא נוח לסגור אותם כשהאוזניות יושבות על הצוואר. האוזניות עמידות לרטיבות בתקן IPX5, כך שאין בעיה להזיע איתן.

מה שכן הפריע לי בעיצוב הוא הפתרון ש-NuForce מצאו לחוט. כידוע, החוט המחבר בין שתי האוזניות מפריע בעורף וחלק מחברות האוזניות מוצאות לכך פתרונות שונים (למשל, ג'ייברד מבצעת קשירה מיוחדת עם קליפסים). ב-Be Sport 4 הפתרון הוא קליפס קטן בו החוט עובר וזה מאפשר לקצר אותו, כי כך נוצרת לולאה. בכל התקופה שהשתמשתי באוזניות, לא מצאתי את התנוחה הממש מושלמת איתן. אומנם היה לי נוח לרוץ איתן, אבל תמיד הייתה הרגשה שהחוט טיפה משוחרר או אדוק מדי.

שליטה: על גבי חוט האוזניות קיים שלט, המאפשר את המעבר בין השירים והשליטה בווליום. הערה היחידה שלי כאן, שהסימונים על השליטה קיימים באמצעות בליטות, שקצת קשה להרגיש אותן וקל להתבלבל.

P80719-111526
ערכה עמוסה מתאמי סיליקון. צילום צחי הופמן

סאונד: זו הפעם הראשונה שאני משתמש באוזניות של NuForce ובהתחלה לא ידעתי למה לצפות מהן. נתחיל בזה שהופתעתי לטובה מהצליל של ה-Be Force 4, הוא נקי, הבאס מורגש והצלילים הגבוהים ברורים. מצד שני, הסאונד גם מרגיש טיפה עמום וסגור. הדרייברים עשויים מחומר מסוג גרפן היוצר פחות עיוותים בצליל וצורך פחות אנרגיה. האוזניות מצליחות לבדוד בצורה טובה את רעשי הרקע החיצוניים, כך שתוכלו להירגע עם המוזיקה שלכם בזמן ריצה. מבחינת איכות השיחה, שומעים את השיחות היטב בשתי האוזניות ולא קיבלתי תלונות מאנשים איתם דיברתי על איכות המיקרופון.

סוללה: ה-Be Sport 4 מספקות זמן עבודה ארוך של 10 שעות ניגון מוזיקה, כך שלא תצטרכו לזכור לטעון אותן לפני כל אימון. במקרה שהסוללה כן התרוקנה, רבע של טעינה מהירה מספקת שעתיים של האזנה למוזיקה. מחבר הטעינה הוא מיקרו USB וחבל.

מחפשים אוזניות ספורט? לכל הסקירות

מחיר: 390 שקל (יבואן רשמי רונטק)

בשורה התחתונה, ה-Be Sport 4 מצליחות לספק סאונד טוב, הן נוחות באוזניים, לא כואבות ולא נופלות בזמן ריצה וגם המחיר הגיוני.

ציון: 8.5

תגובה אחת

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא