חדשות

סמסונג מכריזה על ה-Note 9, שעון חכם ורמקול חכם

השמועות על ה-Note 9 לא הפסיקו להגיע בשבועות האחרונים אלינו, אבל הערב הוא סוף כל סוף זוכה להכרזה רשמית של סמסונג. במסגרת אירוע הכרזה בניו יורק, הציגה סמסונג את הדגם החדש, הכולל מסך ענק בגודל 6.4 אינץ' ועט מגע משודרג – S-Pen. העט מאפשר באמצעות תקשורת בלוטות' שליטה במצלמה, נגן המוזיקה, מצגות ואפליקציות, מבלי שבכלל צריך לגעת איתו במסך המכשיר. מדובר בעצם בשלט רחוק המגיע עם הסמארטפון.

01_Product_Image_Ocean_Blue_galaxynote9_front_pen_blue_RGB

ה-Note 9 מגיע כמו בדגמים הקודמים עם מסך גולש לצדדים ושוליים דקיקים בחלק העליון והתחתון. המסך מגיע בטכנולוגיית Super AMOLED ברזולוציית 2960 על 1440 פיקסלים עם צפיפות פיקסלים של 516ppi.

כמו ה-Note 8, גם ה-Note 9 כולל מצלמה אחורית עם זוג עדשות 12 מגה פיקסל עם מייצב תמונה אופטי אבל עם מפתח צמצם טוב יותר לצילומי לילה F1.5 ו-F2.4. מצלמת הסלפי מגיעה עם חיישן 8 מגה פיקסל עם מיקוד אוטומטי ומפתח צמצם F1.7. מבחינת התוכנה במצלמה, סמסונג שילבה מטייב תמונה (Scene Optimizer) המשתמש בבינה מלאכותית, בכדי לזהות מרכיבים בתמונה, כגון סצנה ונושא, מסווג אותה לאחת מ-20 קטגוריות ומטייב את הצילום באופן מיידי בהתאם לקטגוריה.

05_Galaxy_Note9_Lifestyle_Images

עוד אפשר למצוא בתוכנה של המצלמה – איתור פגמים המאפשר למשתמשים  לדעת מה השתבש כדי שיוכלו לצלם צילום נוסף. התראה מידית תופיע כאשר הצילום מטושטש, מושא הצילום מצמץ, משהו נמרח על העדשה או שתאורה ברקע פוגמת באיכות התמונה.

זיכרון העבודה עומד על 6 ג'יגה, כאשר נפח האחסון מגיע ב-128 ג'יגה או 512 ג'יגה, כאשר ניתן להרחיב את המכשיר בעוד 512 ג'יגה דרך כרטיס הזיכרון. מה שאומר, שמשתמשי ה-Note 9 יכולים להסתובב עם 1 טרה נפח אחסון בכיס. הסמארטפון גם כולל את Water Carbon Cooling, מערכת הקירור פרי פיתוחה של סמסונג ואלגוריתם מבוסס בינה מלאכותית המובנה בהתקן ומתאים את עוצמת הביצועים על מנת להציע יציבות. הסוללה מגיע בקיבולת 4000 מיליאמפר/שעה ובסמסונג מבטיחים שהיא תחזיק יום שלם.

סמסונג גם שיפרה את אביזר ה-DeX, המאפשר להתחבר עם הסמארטפון למסך, מקלדת ועכבר חיצוני, כך שניתן לעבוד איתו כאילו היה מחשב נייד. ב-Note 9 ניתן לבצע את התהליך רק עם כבל ולא עם תושבת.

בעלי מכשירי סמסונג (לא רק Note 9) יוכלו לקבל גישה לגרסת הבטא של המשחק הפופולארי פורטנייט, שעדיין לא הגיע לסמארטפוני אנדרואיד. ה-Note 9 מגיע עם 4 רמקולים הממוקמים בצדדים ומאפשרים לשמוע את המשחק בווליום חזק.

גרסת ה-128 ג'יגה צפויה לעלות 4,500 שקל בישראל, כאשר אירוע ההשקה יהיה ב-22 לאוגוסט וההגעה לחנויות ב-24 לאוגוסט. כבר הערב צפויים לעלות מכירות מוקדמות למכשיר ברשתות השונות.

רמקול חכם – גלקסי הום

זה היה צפוי וחיכינו לו הרבה זמן, סמסונג הכריזה היום על הרמקול החכם הראשון שלה, הכולל את העוזרת הקולית ביקסבי. הרמקול – גלקסי הום כולל חיישנים של חברת הרמן היודעים לזהות את מיקום המשתמש בחדר ולכוון את המוזיקה ישירות אליו. כמובן שהרמקול יודע לשלוט במוצרים החכמים של סמסונג כמו הרובוט שואב אבק של החברה והדבר נעשה באמצעות פקודות קוליות ו-8 מיקרופונים המוטעמים בו.

09_Galaxy+Watch_R-Perspective_Silver

שעון חכם

סמסונג גם הכריזה על השעון החכם החדש שלה – גלקסי Watch. השעון מגיע בצבעים: כסף, שחור חצות וזהב ורוד וכן אפשרות להתאמה אישית של רצועת השעון. השעון מגיע בגרסת 46 מ"מ או 42 מ"מ. בסמסונג מבטיחים שהשעון יספק זמן עבודה של 80 שעות עד שיהיה צריך להטעין אותו והוא גם כולל חיבור סלולרי LTE. השעון כולל עמידות למים עד לעומק של 50 מטר וזכוכית ממוגנת מסוג גורילה גלאס DX. מערכת ההפעלה היא טייזן מבית סמסונג.

השעונים החכמים מתמקדים בכושר ובריאות, סמסונג מציעה יכולת מעקב חדשה אחר רמת הסטרס של המשתמש. יכולת זאת מזהה אוטומטית רמות דחק גבוהות ומציעה תרגילי נשימות המסייעים למשתמש להישאר רגוע וממוקד. בנוסף, יכולת חדשה למעקב אחר דפוסי שינה,, מנטרת את כל היבטי השינה, לרבות מחזורי שנת REM (ריצודי עיניים מהירים). המידע מאפשר למשתמשים להתאים את הרגלי השינה ולוודא שהם מקבלים את המנוחה הדרושה כדי להמשיך בשגרת יומם. השעון יושק בעולם ביחד עם ה-Note 9.

סקירה: AfterShokz Trekz Air – מוזיקה מעצמות הלחיים

לעדכונים על ידיעות חדשות, הירשמו לערוץ הטלגרם The Gadget Reviews

5 תגובות

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא