חדשות

סטארט אפ ישראלי מציע סריקה תלת מימדית ב-50 שקל

אנחנו נמצאים בשיאו של חודש אוגוסט ומגוון הפעילויות שאפשר לעשות מתחיל לשעמם. סטארט אפ ישראלי בשם Photuro-3D מציע פתרון חדש להעביר זמן עם הילדים. Photuro הקימו בקניון איילון ברמת גן (קומה 2), מתחם הבנוי ככזה הנלקח מסרט מדע בדיוני, מאפשר לבצע צילום אישי, סטטי ודינמי בתלת מימד ואפילו לבצע הדפסה לבובה אישית.

IMG_20180813_093938
סריקה תלת מימדית בקניון איילון. צילום צחי הופמן

בפוטורו מספרים שהם שילבו טכנולוגיות מארבע יבשות, המאפשרות לכל אדם להיסרק בתוך 3 שניות באמצעות 22 מצלמות ולקבל לאחר 2 דקות נוספות ישירות לסמארטפון, צילום עצמי תלת מימדי וגם סרטון אנימציה. המתקן של פוטורו יכול לסרוק עד 5 אנשים להדמיה תלת מימדית, ומתממשק לנגן תלת מימד שפותח על ידי החברה, להצגת הדמיות גוף מלא. הסרטונים או התמונות שמים את הדמויות במקומות מוכרים בעולם, כמו הטיימס סקוור בניו יורק והם יכולים להראות את האדם מבצע תרגילי קאפורה, למרות שהוא בקושי מסוגל לקפוץ במקום. את התמונה והסרטון מקבלים ישירות לסמארטפון כלינק, אותו אפשר לשתף ברשתות החברתיות או בהודעות עם חברים. את הדמות התלת מימד ניתן לשלב בכותרים GTA 5 וגרסאות קודמות של פיפ"א ו-NBA.

IMG_20180813_095324
בובות אישיות. צילום צחי הופמן

עלות סריקה אחת עומדת על 50 שקל ו-3 סריקות ב-100 שקל, כאשר בובה נמכרת במחיר המתחיל מ-300 שקל (בהתאם לגודל).

המתקן של פוטורו מתבסס על טכנולוגיה שפיתחה חברת מנטיס ויז'ן (Mantis Vision) הישראלית, שהוטמעה לאחרונה במצלמות לזיהוי פנים בסמארטפון הדגל של שיאומי – Mi 8. הטכנולוגיה של מנטיס ויז'ן משלבת תוכנה, קידוד ואלגוריתמיקה, לצד מערך מרובה מצלמות, המאפשר איסוף של מידע בזמן אמת. טכנולוגיית הסריקה של מנטיס ויז'ן מאפשרת סריקה מהירה של אדם במצב סטטי או בוידאו.

Screenshot (74)

בשלב זה, לפוטורו מתחם אחד בקניון איילון, אבל בשנה הבאה החברה תתרחב למתחמים נוספים והיא מתכננת להגיע גם לקניונים מחוץ לישראל.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

2 תגובות

  1. עכשיו החבר'ה של העגלות באמריקה ימכרו את זה לאמריקאים! במחירים מופקעים!

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא