אוזניות

סקירה: ג'ברה Elite 65e – אוזניות שלא רוצים להוריד מהצוואר

אוזניות הטרולי וויירלס (אוזניות ללא שום חוט המחבר בינהן) ובעיקר האיירפודס של אפל פופולאריות מאוד בישראל וגם בעולם. בעוד שיש הרבה יתרונות לטרולי ווירלס, יש קהל גדול שמעדיף אוזניות In Ear בתצורת קשת המונחות על הצוואר. בתצורה הזו ניתן להשאיר את האוזניות על הצוואר, גם שלא רוצים להשתמש בהן ולא חייבים להכניס אותן לכיס. כל ההקדמה הזאת באה לספר שלג'ברה יש אוזניות חדשות – Elite 65e, שהן הדגם היוקרתי בקטגוריה הזו של החברה והן מהוות שדרוג ל-Halo Smart מלפני כמעט שנתיים.

P80724-154444
ג'ברה Elite 65e. צילום צחי הופמן

ג'ברה Elite 65e – יושבות על הצוואר כל היום

עיצוב: ה-Elite 65e בנויות בצורת קשת העשויה גומי רך וגמיש. האוזניות יושבות על הצוואר, כאשר שני החוטים של הרמקולים יורדים כלפי מטה. ניתן להדק את שני הרמקולים באמצעות מגנט, כך שהן לא יתנדנדו בזמן שלא מקשיבים למוזיקה. למגנטים יש עוד שימושים ועל כך ארחיב בהמשך. ה-65e עמידות לרטיבות ואבק בתקן IP54, כך שאין בעיה להזיע איתן. האוזניות לא מיועדות עבור פעילויות ספורט, אבל רמת ההגנה הזו מאפשרת להתעמל איתן, אבל אני לא חושב שהן נוחות עבור המטרה הזו. באופן כללי, ניתן להסתובב עם ה-65e כל היום על הצוואר, לענות לשיחות או לשמוע מוזיקה, כי הן פשוט מאפשרות לא להוריד אותן מהגוף. מה שקצת מפריע בחוויה, שלא נעים להישען עם האוזניות על כורסא או כרית, כי הן מפריעות בעורף.

jabra-65e_Front_007 Copper copy

שליטה: כפתורי השליטה ממוקמים בקצוות של הקשת. בצד ימין נמצאים הכפתורים למעבר בין השירים ולשליטה בווליום. המגנטים על גבי האוזניות מאפשרים לענות/לנתק שיחה וגם לעצור/להמשיך לנגן שיר. מדובר בדרך פשוטה יותר לשימוש מאשר הכפתורים. בצד שמאל קיים כפתור בצורת מיקרופון להפעלת העוזרות הקוליות: גוגל אסיסטנט, ביקסבי או סירי. כפתור נוסף משמש להפעלה/כיבוי של נטרול הרעשים האקטיבי (ANC) וגם אופציית ה-Hear Through להאזנה לרעשי רקע חיצוניים. זה עובד נחמד, אבל לא יותר מזה.

אפליקציה לשליטה באקולייזר

אפליקציה: לג'ברה יש אפליקציה בשם Sound Plus המאפשרת לקבל את כל הדברים הרגילים, כמו עדכוני קושחה וחוברת הוראות, אבל היא גם מאפשרת לשלוט באקולייזר וביכולת נטרול הרעשים האקטיבית.

סאונד: דגם ה-Elite 65e כולל 3 מיקרופונים לניהול שיחות טלפון. האוזניות הצליחו לאטום אותי בזמן שיחה (השיחה מושמעת משתי האוזניות) וגם שניהלתי את השיחה בחדר רועש עם אנשים או ברחוב, הקול שלי היה ברור ואני הצלחתי להתרכז באדם איתו דיברתי. ה-ANC מוסיף לחוויה של הסאונד, אבל הוא מאוד עדין ברמת הבידוד שלו והיה נחמד אם הוא היה מצליח לאטום קצת יותר. מבחינת מוזיקה, הבאס מורגש, אבל אני בטוח שיהיו כאלו שיגידו שהוא צריך קצת יותר נוכחות, לי הוא הספיק. הצליל נעים, אפשר להגיע איתו לעוצמה גבוהה מבלי לעוות אותו ורמת הפירוט סבירה.

ה-Elite 65e מציעות חיבור כפול, ללפטופ וסמארטפון, הן לא סבלו מתופעות של ניתוקים או סאונד פחות נקי בחיבור מהסוג הזה. גם המעבר בין השירים שהתנגנו בלפטופ לשיחה מהסמארטפון התבצעה בצורה חלקה. זהו יתרון חשוב לאנשים שיושבים במשרד ורוצים להיות מחוברים בו זמנית לשני מכשירים.

מחפשים אוזניות ספורט? לכל הסקירות

סוללה: הסוללה החזיקה לי 8.5 שעות יחד עם נטרול רעשים אקטיבי וביצוע של מספר שיחות טלפון. זה בהחלט מספיק בשביל להעביר יום שלם של שימוש במשרד או בנסיעות בדרכים. ניתן לקבל עוד כמה שעות אם מוותרים על ה-ANC. מחבר הטעינה הוא מסוג מיקרו USB ולא USB-C.

מחיר: 780 שקל (יבואן רשמי ביקונקט)

בשורה התחתונה, ה-Elite 65e נוחות לשימוש כל היום, הן מספקות צליל מוצלח להאזנה למוזיקה וגם מאפשרות לנהל שיחות טלפון במקומות רועשים. התוספת של נטרול רעשים אקטיבית מוסיפה לחוויה, אבל כדאי לדעת שהיא עדינה.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

ציון: 9

 

2 תגובות

    1. בעיקרון טרולי וויירלס יותר נוחות, אבל אוזניות מהסוג הזה של ג'ברה מאפשרות להשאיר אותן על הצוואר כל היום. זאת שאלה של העדפה

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא