כללי

סקירה: לוג'יטק R500 – שלט מצגות ב-250 שקל

אם אתם סטודנטים, סטארטאפיסטים או אנשי עסקים המרבים לבצע מצגות ותמיד רציתם שלט מצגות מתקדם, ללוג'יטק יש בשבילכם את ה-R500. מדובר בגרסה זולה יותר ל-Spotlight הנמכר במחיר של 650 שקל. את הסקירה המלאה על ה-Spotlight אתם יכולים לקרוא כאן.

20180829_171629
לוג'יטק R500. צילום צחי הופמן

התקנה: ניתן לחבר את ה-R500 למחשב בשתי תצורות: בלוטות' או USB. בתחתית השלט מוחבא דונגל USB אותו ניתן לשלוף בקלות כאשר מגיעים לחדר הישיבות. לאחר מכן, פשוט מחברים אותו למחשב ואפשר להתחיל את המצגת מבלי לעבור את כל תהליך השיוך של הבלוטות'. כדאי לשים לב, שבלי התקנת התוכנה במחשב, ניתן לבצע עם השלט רק מעבר קדימה ואחורה בשקופיות.

תכונות: בדקתי את ה-R500 על מחשב ווינדוס עם Power Point של מיקרוסופט וגם עם Slides של גוגל. השלט עבד עם שתי התוכנות ללא בעיה, אבל משום בסליידס כפתור המעבר קדימה ואחורה התהפכו. זה לא קריטי, אבל סתם מוזר.

20180829_152155
לוג'יטק R500. צילום צחי הופמן

ה-R500 כולל 3 כפתורים, הראשון הוא כפתור עבור עינית לייזר, איתה ניתן למקד בקלות את הקהל למקום הרלוונטי במצגת. הכפתור המרכזי משמש להתחלת המצגת והפעלה שלה על כל המסך וגם העברה קדימה של השקופיות. הכפתור התחתון, מאפשר מעבר אחורה בשקופיות וגם הפיכת המסך לשחור. לוג'יטק גם מאפשרת מספר יכולות תכנות לכפתורים עצמם.

ניהול מצגת מול קהל מכריח מדי פעם גם מבט על השעון, על מנת להבין כמה זמן נשאר. לוג'יטק פתרו את הבעיה הזו באמצעות התוכנה שלהם, המפעילה אוטומטית שעון ספירה לאחורה על הצג של הלפטופ (ולא על הצג המוקרן לקהל).

עיצוב: ה-R500 לא שונה בעיצוב שלו משלטי מצגות אחרים, הוא מעט ארוך וקצת שמן בחלק התחתון, עבור תחושה יותר נוחה שמחזיקים אותו ביד. הכפתורים מסודרים לאורך ובשני גדלים, כך שניתן לזהות אותם גם שלא מסתכלים על השלט.

סוללה: ה-R500 פועל על סוללת AAA בודדת, המספקת כשנה עבודה (לפי נתוני לוג'יטק).

מחיר: 250 שקל

בשורה התחתונה, ה-R500 הוא שלט מצגות המהווה אלטרנטיבה לגרסת ה- Spotlight היוקרתית. הוא לא כולל את כל הפיצ'רים והעיצוב של האח הגדול, אבל הוא מציע כל מה שצריך בשביל להעביר מצגת.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

4 תגובות

  1. סקירה מעולה, תודה. מה ההבדל בין השלט המדובר ללוג׳יטק ספוטלייט? ובכלל, מה היית ממליץ למשתמש הפשוט, כזה שרק צריך להעביר הרצאה לצורך העניין ולהעביר שקופיות בפאואר פוינט או בקינוט

  2. לא הצלחתי להפוך את סדר הפקודות שהכפתור הגדול יעביר קדימה והקטן אחורה את המצגת. תודה

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא