אוזניות

סקירה: ג'ברה Elite Active 65t – אוזניות ללא חוטים לריצה

בסוף 2016 השיקה ג'ברה את אוזניות הטרולי וויירלס הראשונות שלה (ללא שום חוט המחבר בינהן) ובין הראשונות בשוק. ה-Elite Sport היו אוזניות ספורט מצוינות, אבל בג'ברה רצו להרחיב את מותג ה-Elite, כאשר הם השיקו לפני מספר חודשים אוזניות נוספות תחת השם Elite 65t, אשר לא היו מיועדות עבור ספורט, אלא בעיקר להאזנה למוזיקה וביצוע שיחות. לאחרונה השיקה ג'ברה את ה- Elite Active 65t המיועדות גם לספורט ונמכרות ב-780 שקל לעומת ה-Elite Sport הוותיקות, הנמכרות היום ב-830 שקל, כאשר ה-Elite 65t נמכרות ב-690 שקל.

IMG_20180918_111408
ערכת ה- Elite Active 65t. צילום צחי הופמן

עיצוב: ההבדל המשמעותי ביותר בין ה-Elite 65t ל-Active 65t הוא המיגון שלהן. דגם ה-Active קיבל מיגון גבוה יותר – IP56 לעומת IP55. אין בעיה להשתמש עם שתי האוזניות בזמן גשם או עם זיעה, אבל עדיין כדאי לשים לב לרמת ההגנה הטובה יותר. בכל מקרה, לא מדובר באוזניות לשחייה.

העיצוב של ה-Elite 65t זהה ל-Active 65t. שתיהן נראות קצת עתידניות, כאשר המיקרופון יוצא מעט החוצה. הצבע של ה-Active הוא כחול כהה, כאשר העיגול הפנימי הוא בצבע נחושת, לעומת אוזניות שלמות בצבע כסוף ב-Elite. גם המשקל זהה – 6.5 גרם לאוזניה הימנית ו-5.8 גרם לשמאלית. הערכה של ג'ברה כוללת מספר מתאמי סיליקון ועבורי לפחות, הן ישבו בצורה מושלמת באוזניים, מבלי לזוז או להפריע.

אוהבים לרוץ? לסקירות על שעונים חכמים לספורט

שליטה: האוזנייה הימנית כוללת כפתור מרכזי, המאפשר להפעיל/לכבות את האוזניה בצורה ידנית, למרות שהדבר מתבצע באופן אוטומטי בהכנסה של האוזניות לנרתיק הנשיאה. הכפתור הזה גם מאפשר לענות לשיחות, לעצור שיר המתנגן ולהפעיל עוזרת קולית כמו סירי/גוגל אסיסטנט. באוזניה השמאלית, קיימים 2 כפתורים זעירים לשליטה בעוצמת הצליל ולמעבר בין שירים. הדבר היחיד שמפריע בכפתורים, שלחיצה עליהם מעט דוחפת את האוזניות פנימה.

IMG_20180918_105656
זמן סוללה של 15 שעות עם הנרתיק נשיאה. צילום צחי הופמן

סאונד: הסאונד נקי, קצת נייטרלי, אבל לא סובל מדיסטורשנים והבאס מורגש. גם מבחינת הווליום שהאוזניות הגיעו ולא עיוותו את הצליל הייתי מרוצה, אבל עדיין הייתי שמח לטיפ טיפה יותר ווליום. כמו כן, רמת הבידוד הפאסיבי עושה את העבודה, ברגע שמוצאים את מתאמי הסיליקון המתאימים. כדאי לשים לב, שברגע שמשתמשים במתאם שקצת פחות מתאים, התחושה של הצליל העשיר נעלמת.

האפליקציה Sound Plus של ג'ברה מציעה התאמה אישית של האקולייזר עבור האוזניות. יש אפשרות לבצע כיוון ידני או לבחור מהגדרות מוכנות מראש.

טכנולוגיית HearThrough פותחת את המיקרופונים ומאפשרת לשמוע יותר טוב את הסביבה החיצונית בזמן פעילות ספורט או בזמן שיושבים במשרד. הטכנולוגיה הזאת עובדת והתחושה שרעשי הרקע החיצוניים אפילו מקבלים דגש חזק יותר.

עוד נקודה נחמדה ב-Active 65t היא היכולת להתחבר בו זמנית לשני מכשירים, נגיד, לפטופ וסמארטפון ולעבור בקלות בהאזנה בין המכשירים. האופציה הזאת עבדה כאן בצורה טובה ולא נתקלתי בהפרעות שמע בזמן השימוש בה.

ה-Active 65t כוללות התקן בלוטות' 5.0 המשפר את איכות הקליטה ואת צריכת הסוללה, הוא גם מאפשר סינכרון בין השמע לתמונה בצפייה בסרטים ביו טיוב בצורה טובה. מדובר בתכונה בעייתית בהרבה אוזניות.

Elite 65t Active_KV_for use on white light bg3 (1) (1)

שיחות: גם בביצוע השיחות ג'ברה הצליחה לספק תוצאות טובות. האוזניות מגיעות עם 4 מיקרופונים להפחתת רעשי רוח והיה ניתן לנהל איתן שיחות בצורה ברורה גם ברחוב.

סוללה: ה- Active 65t מציעות זמן סוללה טוב של 5 שעות, כאשר ניתן לבצע עוד 2 טעינות מלאות דרך נרתיק האחסון, המשמש גם כסוללה ניידת. כך שבסך הכל מקבלים 15 שעות ניגון. את הטעינה ניתן לבצע רק דרך הנרתיק, כאשר הוא כולל חיבור מיקרו USB ולא USB-C.

מחיר: 780 שקל (יבואן רשמי ביקונקט)

מחפשים אוזניות ספורט? לכל הסקירות

בשורה התחתונה, ה-Elite Active 65t זהות בכל היכולות שלהן ל-Elite 65t, כאשר ההבדל המרכזי הוא בצבע וברמת המיגון מפני מים. האם זה שווה תוספת של כמעט 100 שקל? אם האוזניות הולכות לשמש אתכם בעיקר לספורט, אז כבר כדאי להשקיע את סכום הכסף הנוסף. בכל מקרה, מדובר באוזניות טרולי וויירלס נוחות עם סאונד מוצלח ויכולת לנהל שיחות טלפון בצורה ברורה.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

ציון: 9

5 תגובות

    1. חברים האזניות של גברה אקטיו לא שוות שקל חבל על הכסף שלכם אני לא מרוצה מהם ואם אתם מתעקשים אתם מוזמנים לקנות את שלי בחצי מחיר עם תעודות ואחריות הם מתאימים ר"ג לריצה ולא לחדר כושר

  1. יש לי היום את הelite הישן מה ההבדל בינו לactive החדש חוץ מזמן שמע? האיכות יותר טובה או פחות?

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא