חדשות

שיאומי משיקה את ה-Mi Max 3 הענקי ב-1,500 שקל

כבר מספר ימים בודדים ששיאומי לא השיקה סמארטפון בישראל ועכשיו היא מביאה לחנויות את ה-Mi Max 3, אשר יימכר ב-1,500 שקל דרך היבואן הרשמי המילטון. הסמארטפון החדש מגיע עם מסך ענקי של 6.9 אינץ' עם שוליים דקים בפורמט צר של 18:9, כמו רוב הסמארטפונים מהשנה האחרונה. המסך מגיע עם רזולוציית Full HD Plus שהיא 2160 על 1080 פיקסלים.

MI MAX 3-1

ה-Mi Max 3 הוא מכשיר גדול המגיע עם גוף מתכת דק של 7.9 מ"מ ומשקל של 221 גרם, מה שאפשר לדחוס בו סוללה עצומה בקיבולת 5500 מיליאמפר שעה עם טכנולוגיית טעינה מהירה מסוג Quick Charge 3.0, אשר אמורה להיטען בתוך כשעתיים.

הסמארטפון מגיע עם מעבד קוולאקום סנפדרגון 636 עם זיכרון עבודה של 4 גיגה ונפח אחסון פנימי של 64 גיגה והרחבה באמצעות כרטיס. ניתן גם לשלב שני כרטיסי סים במכשיר, הכרטיס השני בא במקום הכרטיס זיכרון.

בקטגוריית הצילום, המצלמה האחורית מגיעה עם שני חיישנים של 12 ו-5 מגה פיקסל, מפתח צמצם F1.9 וטכנולוגיית AI (אינטליגנציה מלאכותית) לזיהוי מצבי הצילום באופן אוטומטי. המצלמות הקדמיות גם מציעות מצב צילום פורטרט/בוקה בו הרקע מטושטש מאחורי האובייקט הראשי. המצלמה הקדמית מגיעה עם חיישן 8 מגה פיקסל, מפתח צמצם F2.0, טכנולוגיית AI וצילום פורטרט.

בשבועות האחרונים השיקה שיאומי בישראל את ה-Mi 8, ה-Pocophone F1, ה-Mi A2 וסמארטפון הגיימינג של החברה – Black Shark.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

תגובה אחת

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא