חדשות

התוכניות והסרטים החדשים באוקטובר בנטפליקס

החגים אומנם אוטוטו נגמרים והזמן הפנוי שלנו יצטמצם בקרוב, אבל בנטפליקס מחממים מנועים עם התכנים החדשים שיעלו לשירות בחודש אוקטובר.

Operation Finale/מבצע פינאלה ב-3.10 – בשנת 1960 יצאו מרגלים ישראלים למבצע נועז ללכידתו של פושע המלחמה הנאצי הידוע לשמצה, אדולף אייכמן ולהבאתו לדין. מבוסס על אירועים אמיתיים.

Big Mouth: Season 2/פה גדול: עונה 2 ב-5.10 – תאוות הגוף וחרדת הנעורים שוב מציפות את ניק, אנדרו וחבריהם, שמתאהבים, מסתבכים עם מכשף הבושה ומעשנים חשיש בפעם הראשונה.

Little Things: Season 2/דברים קטנים: עונה 2  ב- 5.10 – הקשר בין קאביה ודרוב מתפתח – שיחות על העתיד, ביקורים של המשפחה והחברים.

Super Monsters Save Halloween/מפלצות העל מצילות את האלווין ב-5.10 –  מפלצות העל מפעילות את הכוחות שלהן כדי לשכנע את השכנים להיכנס לאווירת חג המולד, וגם עוזרות לחבר להתגבר על פחדיו.

22 July/ה-22 ביולי​ ב-10.10 –  הסיפור על צמד פיגועים מחריד בנורווגיה, בו מחבל השתלט על אי בו נמצאו נערים רבים.

Making a Murderer: Part 2/להפוך אדם לרוצח: חלק 2 ב-19.10 –  הודות לחשיפה ולתמיכה שזכו להן בעקבות שחרורו של הסרט "להפוך אדם לרוצח", סטיבן אייברי וברנדון דסי ממשיכים להילחם למען זיכויים.

Marvel's Daredevil: Season 3: דרדוויל: עונה 3 ב-19.10 – וילסון פיסק משתחרר מהכלא וחוזר להשחית את הלס קיצ'ן. מאט מרדוק, חבוט ומובס, צריך לקום מתוך ההריסות ולגייס שוב את כוחותיו.

ADAM SANDLER 100% FRESH/אדם סנדלר: 100% טרי ב-23.10 – אדם סנדלר יוצא שוב לדרכים ומשתף את הקהל בהרהורים הקומיים-מוזיקליים שלו – במועדוני סטנד-אפ, באולמות גדולים וגם בתחנת רכבת תחתית שלא ידעה מה מחכה לה.

Chilling Adventures of Sabrina/הרפתקאותיה המצמררות של סברינה ב-26.10  – לקראת יום הולדתה ה-16, סברינה צריכה לבחור בין עולם המכשפות של משפחתה לבין העולם האנושי של חבריה. מבוסס על הקומיקס "ארצ'י".

 

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

תגובה אחת

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא