חדשות

LG מכריזה על ה-V40 עם 5 מצלמות ב-900 דולר

LG הכריזה אתמול (ד') בלילה על סמארטפון הדגל שלה – V40. מדובר במכשיר המגיע עם 5 מצלמות: 3 מצלמות בגב ועוד 2 מצלמות בחזית. למה צריך כל כך הרבה מצלמות בסמארטפון בודד? החיישן 16 מגה פיקסל מספק זווית רחבה, חיישן ה-12 מגה פיקסל צילום סטנדרטי וה-12 מגה פיקסל הנוסף בעדשת טלפוטו (עדשה צרה המשמשת לצילום של אובייקטים מרוחקים). שלושת העדשות מאפשרות לצלם תמונות שונות של האובייקט מבלי לשנות את מיקום הצלם.

 

LG-V40-ThinQ-003

עדשת הזווית הרחבה בעלת 107 מעלות, בזמן שעדשת הטלפוטו בעלת זום אופטי של כפול 2 מאפשרת צילום של אובייקטים ממרחק, כאשר ב-LG אומרים שלא יהיה אובדן איכות התמונה בזמן ביצוע הזום. LG גם הוסיפה מצב צילום מעניין בשם Triple Shot, המחבר יחדיו את התמונות שצולמו בכל אחת משלושת העדשות לתוך קובץ וידאו קצר לטובת שיתוף פשוט של התמונות. המצלמה גם יודעת להציג עוד לפני הצילום, כיצד תצא התמונה בכל אחת משלושת העדשות.

המצלמות הקדמיות מגיעות עם חיישני 5 מגה פיקסל (עדשה רחבה) ו-8 מגה פיקסל (סטנדרטי), היודעות לייצר אפקט בוקה/פורטרט בו הרקע מטושטש מאחורה.

בדומה לסמארטפונים אחרים, גם כאן שולבה טכנולוגיית בינה מלאכותית (AI) במצלמה. AI Composition לוכדת וממליצה על שוטים חלופיים לאלו שנלקחו על-ידי המשתמש. תכונת AI Auto White Balance מתאימה באופן אוטומטי את גווני הצבע על פני מצבי תאורה שונים, בעוד AI Shutter מנתב את מהירות הצמצם כאשר מנסים ללכוד אובייקטים הנעים במהירות.

LG-V40-ThinQ-004

ה-V40 מגיע עם מסך בטכנולוגיית OLED בגודל 6.4 אינץ' ברזולוציית 3120 על 1440 פיקסלים עם שוליים דקים וזכוכית מסוג גורילה גלאס 5. בקטגוריית הסאונד LG מתגאה בכך שקיבלה תו תקן בשם  Audio Tuned של Meridian. בדומה ל-G7 ה-V40 מגיע עם טכנולוגיית Boombox היודעת להכפיל את הבס של הרמקולים הסמארטפונים הקונבנציונאליים על ידי ניצול החלל הפנימי של המכשיר כמו תא תהודה. כאשר המכשיר מונח על משטח מוצק או תיבה חלולה, הוא פועל כמו woofer בכדי להגביר את הבס.

ה-V40 מגיע עם מעבד סנפדרגון 845 עם 6 גיגה זיכרון עבודה ונפח אחסון של 64 גיגה או 128 גיגה ואפשרות הרחבה באמצעות כרטיס. המכשיר שוקל 169 גרם והוא מגיע בעובי של 7.7 מילימטר. בדומה לדור הקודם, הוא מגיע בתקן MIL-STD המציין עמידה בדרישות העמידות של משרד ההגנה האמריקאי ויש לו גם מיגון מפני מים בתקן IP68. הסוללה מגיעה בקיבולת 3300 מיליאמפר/שעה עם טעינה מהירה – Quick Charge 3.0 וטעינה אלחוטית.

ה-V40 משום מה מגיע רק עם אנדרואיד 8.1 (אוריאו) ולא גרסה 9 (פאי). היה נחמד אם LG כבר הייתה משיקה את המכשיר עם הגרסה העדכנית של אנדרואיד. המחיר עצמו של המכשיר מותאם לרוח התקופה של סמארטפונים יקרים – 900 דולר, מועד השקה בארץ לא פורסם, אבל בארה"ב הוא יושק ב-18 לאוקטובר.

לסקירה על ה-LG V30

לסקירה על ה-LG G7

שעון אנלוגי חכם

LG גם הכריזה הלילה על שעון חכם – Watch W7, מה שמעניין בו הוא השילוב עם מחוגים פיזיים, ההופכים אותו לשעון היברידי. מדובר בשעון שמתאים לצרכנים שמעדיפים שעון עם מראה אנלוגי ופחות מחבבים את הדגמים הדיגיטליים. השעון הזה מריץ את מערכת ההפעלה Wear OS של גוגל והוא עשוי מגוף פלדת אל-חלד.

LG-Watch-W7-004

השילוב של מחוגים פיזיים, מספק ל-W7 זמן עבודה של יומיים עם המסך ועוד 3 או 4 ימים נוספים במצב אנלוגי. במצב מכני בלבד השעון יכול לפעול כשלושה חודשים ללא צורך בטעינה.

ה-W7 מגיע עם המעבד סנפדרגון Wear בגרסת 2100, מסך 1.2 אינץ' ברזולוציית 360 על 360 פיקסלים, זיכרון פנימי של 4 גיגה, עמידות למים בתקן IP68, סוללה של 240 מיליאמפר/שעה ומשקל של 79.5 גרם. המחיר עומד בארה"ב על 450 דולר והוא יושק ב-14 לאוקטובר.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

 

 

 

 

תגובה אחת

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא