חדשות

וואווי הכריזה על ה-Watch GT – שעון חכם עם סוללה לשבועיים

במהלך מסיבת העיתונאים לסדרת המייט 20 (לידיעה המלאה), וואווי הכריזה בלונדון על השעון החכם החדש שלה – Watch GT. מדובר בשעון המתגאה בסוללה המחזיקה שבועיים, נתון שקשה למצוא בשעונים חכמים מקבילים. השעון כולל מדידת הדופק, המתבצעת בכל שנייה והיא מציעה לדברי ווואוי דיוק של 94% וגם התרעה על עלייה משמעותית בדופק.

Watch GT 1

ה-Watch GT מגיע עם מסך עגול בטכנולוגיית AMOLED בגודל 1.39 אינץ' וברזולוציה של 454 על 454 פיקסלים ובעובי של 11.8 מ"מ. וואווי מספרת שהשעון שלה דק יותר מדגמי הדגל של אפל וגרמין.

מכיוון שמדובר בשעון ספורט, וואווי שילבה מאמן ריצה המספק הדרכה באמצעות חיווי על המסך. השעון גם יודע לזהות 4 מצבי שחייה והוא עמיד למים עד לעומק של 50 מטר. בזמן שחייה בים, השעון יודע לבצע מדידה של המרחק עם ה-GPS הפנימי. חובבי טיפוס ימצאו בשעון חיישנים לזיהוי גובה ברמוטר ומצפן. וואווי הציגה באירוע סרטון, המדגים כיצד יכולות ה-GPS של השעון אמינות ויבצעו מדידה מדויקת בזמן ריצה בתוך העיר, מבלי לפספס חלקים מהמסלול. טכנולוגיה בשם TruSleep 2.0 מזהה 4 מצבי שינה ו-6 בעיות הצצות במהלך השינה, כאשר הדבר מתבצע בין היתר עם חיישן ניטור אינפרה אדום.

20181016_152750
הוואווי Watch GT. צילום צחי הופמן

ה-Watch GT מציע גם מדידת צעדים, תזכורות לביצוע פעילויות והתראות על שיחות, מסרונים, רשתות חברתיות, פגישות ומיילים. השעון לא מגיע עם מערכת ההפעלה Wear OS של גוגל, אלא עם מערכת הפעלה מבית וואווי בשם LiteOS ועדיין לא ברור אם היא תומכת בעברית. וואווי היא גם זאת שמייצרת את המעבד כפול הליבה של השעון.

ה-Watch GT יעלה בישראל 1,000 שקל, כאשר הוא אמור להתחיל להימכר בשבועות הקרובים.

Screenshot (125)

וואווי גם הציגה צמיד חכם Band 3 Pro. זה כולל GPS וחיישן מדידת דופק בזמן אמת, מסך מגע OLED בגודל 0.95 אינץ' ברזולוציה של 120 על 240 פיקסלים. הצמיד עמיד למים עד לעומק של 50 מטר והוא יודע לזהות 8 מצבי אימון, בינהם שחייה, ריצה ואופניים. הצמיד גם כולל את טכנולוגיית ניטור השינה – TruSleep 2.0. מחיר ה-Band 3 Pro בישראל יעמוד על 500 שקל והוא צפוי להגיע בשבועות הקרובים.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

הכותב היה אורח חברת וואווי באירוע

2 תגובות

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא