חדשות

Bose רוצה שתתחילו לישון טוב יותר עם האוזניות שלה

Bose השיקה היום (ד') בישראל את המוצר הראשון שלה בקטגוריית הבריאות. SleepBuds הן אוזניות טרולי וויירלס (אוזניות ללא שום חוט המחבר בינהן) אשר לא מיועדות להאזנה למוזיקה, אלא לשינה נעימה ללא רעשים.

hdrpl
Bose SleepBuds. צילום צחי הופמן

הכניסה המעניינת של Bose לתחום הבריאות מתמקדת בעולם השינה. תחום שזוכה בשנים האחרונות למוצרים רבים, בעיקר כאלו הקשורים לניטור השינה. מבחינת Bose רוב האנשים סובלים ממחסור בשינה, הם מציינים ש-79% מאוכלוסיית הבוגרים ישנים פחות מ-7 שעות בלילה, 30% מהם ישנים פחות מ-5 שעות. 66% מהזוגות מדווחים כי הם מפסידים בין 1 ל-2 שעות שינה בלילה עקב נחירות.

מה שהאוזניות עושות בעצם, הן משמיעות צלילים מרגיעים, כמו רשרוש עלים, מפל, מקלחת גשם, מדורה ביער או רעש סטטי. הצלילים האלו מכוילים למיסוך רעשים, כמו כלבים נובחים או מכוניות. Bose מציעה צלילים המתאימים לכל סוגי רעש והם בעצם מתנגדים לרעשים המפריעים. Bose מציעה באפליקציה 10 סוגי צלילים המתאימים לרעשי רקע שונים. בנוסף, מתאמי הסיליקון רכים אוטמים רעש חיצוני והאוזניות עמידות לזיעה.

האוזניות עצמן קטנות, נכנסות לתוך האוזן, כך שאין בעיה להניח את הראש על הכרית. האוזניות לא אמורות ליפול, הן ישארו בצורה יציבה בתוך האוזניים ובעיקר יאפשרו לישון על הצד. האוזניות הזעירות כולל התקן בלוטות', סוללה ל-16 שעות וגם זיכרון פנימי. ערכת הנשיאה העשויה אלומיניום כוללת סוללה פנימית לטעינה מלאה נוספת.

hdrpl
ערכת ה-SleepBuds. צילום צחי הופמן

מי שחושש משימוש בבלוטות' בזמן שינה (מבחינת הקרינה), ביבואנית הרשמית ניופאן מספרים שמדובר ברמת קרינה של לילה שלם הדומה לדקת שיחה עם הסמארטפון. המוצר גם כולל שעון מעורר אישי, המעיר רק את הבנאדם המשתמש בהן. המחיר: 1,000 שקל

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

תגובה אחת

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא