חדשות

סקירה: שיאומי Mi Max 3 – סמארטפון עם סוללה שכמעט לא נגמרת

דגמי ה-Mi Max לדורותיהם, תמיד הציעו סמארטפונים עם מסכים ענקיים, כאלו שממש מגרדים את גזרת הטאבלטים. גם הדגם החדש של שיאומי – Mi Max 3 לא שונה בכך. יש לו מסך שמדגדג את ה-7 אינץ' ומחיר סביר. קטגוריית הסמארטפונים עם מסכי הענק מתרחבת כל הזמן כלפי מעלה, רק בחודש אוקטובר, וואווי הכריזה על ה-Mate 20 X המיועד לשוק האסייתי. הדגם הזה מגיע עם מסך ענקי בגודל 7.2 אינץ'. הצרכנים עצמם אוהבים את הסמארטפונים עם המסכים הגדולים, אז נראה שמדובר בקטגוריה שתמשיך לגדול.

hdrpl
אריזת ה-Mi Max 3. צילום צחי הופמן

עיצוב: ה-Mi Max 3 לא מתאים לאנשים עם ידיים קטנות, מכיוון שמדובר בסמארטפון ענק. אומנם שיאומי לא מבזבזת שטח מיותר ורוב החלק הקדמי של המכשיר הוא מסך, אבל עדיין מדובר במכשיר שיבלוט מהכיס האחורי של הג'ינס והוא אפילו לעלול להפיל קצת את הכיס למטה, בגלל משקלו הכבד – 221 גרם. העובי דווקא סביר – 7.9 מ"מ. העיצוב עצמו סטנדרטי בגזרת שיאומי, חומרי מתכת מרכיבים את המכשיר והקימורים בצדדים מאפשרים להחזיק אותו ביד, אבל עדיין אתם תרגישו שהיד שלכם נמתחת כאשר אתם תנהלו איתו שיחות טלפון.

MI MAX 3-1

מסך: הסמארטפון מגיע עם מסך ענקי של 6.9 אינץ', אשר שיאומי מציינת שהוא בגודל של מכשיר 6.3 אינץ' ללא שולים דקים. ה-Mi  Max 3 כולל כמובן שוליים דקים בפורמט צר של 18:9, כמו רוב הסמארטפונים מהשנה האחרונה. המסך מגיע עם רזולוציית Full HD Plus שהיא 2160 על 1080 פיקסלים. זהו לא המסך החד או עם עושר הצבעים הרב ביותר שתמצאו בשוק, אבל בשביל רמת המחיר, מדובר במסך שעושה את העבודה ומאפשר לראות סרטים של נטפליקס על-גבי תצוגה גדולה. גם רמת התאורה האחורית טובה.

ממשק: ה-Mi Max 3 מגיע עם גרסת האנדרואיד אוריאו (8.1.0) עליה מותקן ממשק הבית של שיאומי – MIUI 10. מדובר בממשק חביב בעולם הממשקים הסיניים, אבל כזה המנסה להרחיק את המשתמש מחוויית האנדרואיד ולתת יותר את העולם של שיאומי. כבר קיטרתי על זה פעמים רבות, אבל משום מה מנגנון  Smart Lock של אנדרואיד, המאפשר לבטל את נעילת המכשיר בעת חיבור למכשירי בלוטות' (כמו דיבורית הרכב) קיים כאן, אבל מתקשה לעבוד עם מוצרי בלוטות' שהם לא מבית שיאומי. הייתי גם שמח לתצוגה קבועה במצב המתנה, בה מוצגת השעה וחיווי על התראות, מה שמאפשר לקבל את המידע, מבלי להעיר את הסמארטפון.

חומרה: ה-Mi Max 3 מגיע עם מעבד קוולאקום סנפדרגון 636, זיכרון עבודה של 4 גיגה ונפח אחסון פנימי של 64 גיגה והרחבה באמצעות כרטיס. ניתן גם לשלב שני כרטיסי סים במכשיר, הכרטיס השני בא במקום הכרטיס זיכרון. העבודה עם הסמארטפון הזה משמחת, הוא מגיב היטב, לא מגמגם ונותן תחושה מהירה. גם קורא טביעות האצבע הממוקם בגב המכשיר לא מפספס. תקשורת NFC אין כאן, אבל יש בלוטות' בתקן 5.0 העדכני.

מצלמה: תוצאות הצילום מפתיעות לטובה, ביחס לקטגוריה שהסמארטפון הזה נמצא בה. מדובר במצלמה אחורית המגיעה עם שני חיישנים של 12 ו-5 מגה פיקסל, מפתח צמצם F1.9 וטכנולוגיית AI (אינטליגנציה מלאכותית) לזיהוי מצבי הצילום באופן אוטומטי. תוצאות הצילום במקומות סגורים כמעט שלא סובלות מרעשים ואפילו בלילה התמונה ברורה עם תאורה שנכנסת פנימה. צילום באור יום מצליח לייצר תמונות טובות בהרבה ביחס לקטגוריה של המכשיר. תמונה חדה עם רמת פירוט טובה. צילום בוקה/פורטרט בו הרקע מטושטש מאחור מצליח להתמודד יפה עם אובייקטים, למרות שיש זליגה של הטשטוש לקצוות של האובייקט.

IMG_20181214_123942
צילום באור יום. צילום צחי הופמן
IMG_20181213_095034
צילום באור יום. צילום צחי הופמן
IMG_20181216_195530
צילום בלילה. צילום צחי הופמן
IMG_20181216_195546
צילום בלילה. צילום צחי הופמן

המצלמה הקדמית גם מציעה מצב צילום פורטרט/בוקה. התוצאות דומות לאלו שבמצלמות האחוריות. המצלמה הקדמית מגיעה עם חיישן 8 מגה פיקסל, מפתח צמצם F2.0 וטכנולוגיית AI. התוצאות סבירות, אולי אפילו טובות, יש מעט מריחה ולפעמים גירעון גם באור יום.

IMG_20181213_095138
צילום סלפי. צילום צחי הופמן

סוללה: בגלל גודלו של המכשיר אפשר לדחוס בו סוללה עצומה בקיבולת 5500 מיליאמפר/שעה עם טכנולוגיית טעינה מהירה מסוג Quick Charge 3.0. בתוך רבע שעה של טעינה מקבלים 12% אנרגיה ובתוך חצי שעה 26%. הסוללה של המכשיר מצוינת, אחרי יום עבודה משעה 7 בבוקר עד חצות, רוב הסיכויים שתשארו עם אזור ה-50% אנרגיה או קצת פחות מזה.

מחיר: 1,500 שקל (יבואן רשמי המילטון)

לסקירה על שיאומי Pocophone F1

לסקירה על שיאומי Mi A2

בשורה התחתונה, ה-Mi Max 3 מתאים לאנשים עם ידיים גדולות, כי זה ממש לא סמארטפון בגודל סטנדרטי. יש לו מסך ענק באיכות טובה, כוח עיבוד שסוחב את המכשיר ללא שום גמגום וגם מצלמה שלא מאכזבת.

ציון 8.5

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

 

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא