חדשות

התוכניות בפברואר ב-yes וסטינג TV

yes וסטינג TV עדכנו היום (ב') מה יהיו התוכניות החדשות שיעלו בשירות שלהן במהלך חודש פברואר.

פאנץ'  – דרמה ישראלית חדשה המספרת את סיפור עלייתה המטאורית של סצנת הסטנד-אפ הישראלית בשנות ה-90. הסדרה מבוססת על סיפורים אמיתיים הקשורים במועדון  ה"דומינו גרוס" המיתולוגי ששלט באותה תקופה, ומועדון ה"קאמל קומדי קלאב" החדש והנוצץ שקם ואיים על ההגמוניה. ימי רביעי ב- 22:00 החל מה-27.2 ב- yes EDGE וב- VOD מה-25.2.

המשימה הראשונה (The First) – דרמת מתח מבית היוצר של Hulu העוקבת אחר צוות המשימה הראשון שיוצא למאדים, במטרה לעקוף את האתגרים העומדים בפני תושבי כדור הארץ ולעשות את הצעדים הראשונים לקראת התיישבות בין-כוכבית. הסיפור עוסק לא רק באסטרונאוטים אלא גם במשפחותיהם ואהוביהם יחד עם צוות הקרקע של המשימה. ימי חמישי מה-28.2 ב-22:00 ב- yes EDGE וב- VOD.

tf_102_11072017_ps_0038rt_f
המשימה הראשונה

המתים המהלכים (The Walking Dead) עונה 9, חלק ב' – ימי שני מה-11.2 ב- 22:45 וב- 05:00 ב-yes EDGE, ב- VOD ובסטינג TV.   

הטירון (The Rookie) – ג'ון נולן בן ה- 40, בעליה לשעבר של חברת בנייה וגרוש טרי, עוזר במקרה לשוטרים במהלך שוד בנק ומחליט לעבור ללוס אנג'לס ולפצוח בקריירה חדשה כשוטר במשטרת LA. לאחר שהוא מסיים את הכשרתו באקדמיה לשוטרים, הטירון המבוגר ביותר צריך להתמודד עם אופיו המסוכן והלא צפוי של תפקידו החדש, והוא נחוש להצליח למרות האתגרים. ימי שלישי מה-5.2 ב- 22:00 ב- yes ACTION , ב- VOD ובסטינג TV.

149027_01537_2
הטירון

חוף מבטחים (Safe Harbour) – מיני סדרה אוסטרלית חדשה בת ארבעה פרקים. מותחן פסיכולוגי-חברתי, בו קבוצת חברים מבריסביין, שני זוגות וחברה משותפת יוצאים לחופשת שייט של פעם בחיים, לאינדונזיה. בדרך הם נתקלים בסירת דייגים נוטה לטבוע, עמוסה במבקשי מקלט שעושים את דרכם לכיוון אוסטרליה, מפגש שישנה את חייהם לעד. ימי חמישי מה-7.2 ב-22:00 וב-yes EDGE וב-VOD.

דוקטור פוסטר (Doctor Foster) עונה 2 – דרמה בריטית מבית ה-BBC, בכיכובה של סורן ג'ונס ("נעלמת") המגלמת את דמותה של דוקטור ג'מה פוסטר, רופאה מצליחה בעיר הקטנה פרמיניסטר. בעונה הראשונה ג'מה גילתה שבעלה האהוב סימון הסתיר ממנה קריסה כלכלית ורומן ארוך עם בחורה צעירה שהכניס להריון, בגידה שהוציאה אותה מדעתה וגרמה לה לצאת לחפש נקמה. בעונה השניה, שנתיים לאחר מאורעות העונה הראשונה, ג'מה חיה חיים שלווים ושגרתיים עם טום בנה, עד שסימון וקייט שבים לעיירה עם התינוקת שלהם ועולמה מתהפך שוב ומתפרק בדרכים שלא יכלה לדמיין קודם. ימי רביעי מה-6.2 ב-22:45 ב- yes EDGE  וב- yes London.

בלתי נשכח (Unforgotten) עונה 3 – דרמת המתח מבית ITV הבריטית. החוקרת קאסי סטיוארט ושותפה סאני חאן פותחים בחקירה במטרה לגלות את זהותה של גופת נערה, שנראה שנרצחה ונקברה בתחילת המילניום. החקירה מובילה אל ארבעה גברים שחגגו בקרבת מקום הרצח ויתכן שקשורים למעשה. מימי ראשון ה-17.2 ב- 22:00 ב-yes ACTION, ב-yes London ובסטינג TV.

שתי קרועות (Dope Queens) עונה 2 –  ג'סיקה וויליאמס ופיבי רובינסון מככבות בארבעה ספיישלים שבועיים של HBO. הספיישלים מבוססים על פודקאסט הסטנד-אפ בעל השם הזהה, בהם וויליאמס, רובינסון וחברים מדברים על סקס, רומנטיקה, גזע, מגורים בניו יורק ועוד. בתוכניות פיבי וג'סיקה ישוחחו על חייהן ויתמקדו בנושא אחד, יראיינו אורח ויביאו ממשנתן במופע סטנד אפ כשכל נושא מתקבל בברכה ובהומור. ימי ראשון מה-10.2 ב-22:00 ב- yes OH
ובבכורה ב- VOD מה-9.2.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

 

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא