חדשות

סטינג TV תגיע בקרוב לטלוויזיות החכמות של סמסונג ו-LG

יש לכם טלוויזיה חכמה של סמסונג או LG ואתם מנויים לסטינג TV? כנראה שאתם יכולים להיות בודקי בטא של האפליקציה החדשה

שירות הטלוויזיה סטינג TV, יגיע בקרוב לטלוויזיות החכמות של סמסונג ו-LG. חברת yes פרסמה בימים האחרונים הודעה בעמוד הפייסבוק של סטינג, המציעה לגולשים להתנסות בגרסת הבטא לאפליקציה. גולשים המחזיקים טלוויזיה חכמה של סמסונג משנת 2016 או טלוויזיה של LG עם מערכת ההפעלה webOS 3.5, יוכלו להתקין את האפליקציה אצלם בטלוויזיה לאחר הרשמה.

56811312_560691514422540_1650638876261220352_n

רק לפני מספר שבועות השיקה סטינג את האפליקציה שלה לסטרימר אפל TV. זה בנוסף, לסטרימר האנדרואיד TV שסטינג מציעה ללקוחות שלה, Mi Box של שיאומי, ה-Nvidia Shiled וטלוויזיות חכמות המגיעות עם מערכת ההפעלה אנדרואיד TV, כמו סוני ופיליפס.

בחודשים האחרונים הודיעה סטינג TV על שדרוגים באפליקציה שלה, הכוללים צפיית בינג' אוטומטית. ב-30 השניות האחרונות של כל פרק, עולה הודעה בצידו הימני של המסך, אם המשתמש לא מבצע אף פעולה, הפרק הבא מתחיל באופן אוטומטי. לחיצה על כפתור OK מעבירה לפרק הבא.

מה yes וסטינג TV מתכננות לכם לחודש אפריל?

עוד שדרוג עבורי חובבי הבינג' הוא Next Episode – הפרק שזמין בסדרה שבה צופים ימתין ללקוחות בשורת משך הצפייה. סטינג TV גם שדרגה את תצוגת הערוצים, באמצעות הוספת שורת עשרת הערוצים שנצפו וחולקה של הערוצים לפי ז'אנרים. הערוץ האחרון הנצפה יופיע תמיד בתחילת השורה.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

להצטרפות לעמוד האינסטגרם

3 תגובות

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא