כללי

סקירה: Dragon – מטענים אלחוטיים לרכב ולשולחן העבודה

חברת Dragon מציעה תושבת לרכב הכוללת טעינה אלחוטית ופתיחה אוטומטית של הזרועות וגם משטח עכבר שיטען לכם את הסמארטפון

סמארטפונים הכוללים יכולת טעינה אלחוטית הפכו לנפוצים, כאשר רוב היצרניות משיקות דגמי דגל הכוללים את הפיצ'ר הזה. בין היתר אפשר לציין את דגמי הגלקסי S10, הוואווי P30, שיאומי Mi 9, אייפון XS וה-V40 של LG. טכנולוגיית הטעינה האלחוטית משחררת אותנו (כמעט) מחוטי טעינה והיא מכרה זהב עבור יצרניות המטענים, שיכולות להשיק דגמים חדשים לשוק. חברת Dragon אותה מייבאת ישפאר, החלה למכור לאחרונה שני מטענים מסוגים שונים: Smart Clamp המיועדת לרכב ו-Delux Mouse Pad לשולחן העבודה.

IMG_20190301_111827
ערכת Smart Clamp. צילום צחי הופמן

Dragon – תושבת אוטומטית לרכב

ה-Smart Clamp היא תושבת לרכב, אותה ניתן להדביק עם מדבקת וואקום לשמשה הקדמית או ללוח השעונים. אופציה נוספת היא להשתמש בתפסן לפתח המזגן. אני בחרתי למקם את התושבת בהדבקה לחלון. השתמשתי בה מספר שבועות והיא לא נפלה לי. הזרוע עצמה גם נפתחת, כך שאפשר לקרב אותה קצת יותר, במקרה שברכב בו נמצאים השמשה מרוחקת.

מבחינת הרכבה, אין פה יותר מדי הפתעות, כאשר צריך רק לשים לב אם בוחרים בתופסן למזגן או בזרוע לשמשה. הערכה כוללת כבל USB-C, אבל לא כוללת מטען למצת. אם יש לכם כזה, הרווחתם, אם לא תצטרכו לרכוש אחד בנפרד וגם לוודא שהוא מתאים לטעינה מהירה (3 אמפר). ה-Smart Clamp תומך בטעינה אלחוטית עד 10 וואט.

IMG_20190422_140519
התושבת ברכב. צילום צחי הופמן

במהלך השימוש ניסיתי שלושה סמארטפונים שונים: V40, גלקסי S10 פלוס ו-P30 פרו. החוויה הייתה שונה בין המכשירים. הטעינה והשימוש ב-S10 פלוס עבדה היטב (אם נעזוב את זה שטעינה אלחוטית איטית יותר מרגילה). הטעינה התחילה ישר שמיקמתי את הסמארטפון ולא היו בעיות. ב-V40 לקח לטעינה כמה דקות להתחיל וב-P30 פרו היא עבדה רק שהסרתי את הכיסוי הדק שמגיע במכשיר וגם אז לא תמיד. חשוב לציין שאני משתמש במטענים אלחוטיים אחרים ולא הייתה לי בעיה לטעון את ה-P30 עם הכיסוי. המסקנה במקרה הזה, אתם חייבים לנסות את המטען הזה עם הסמארטפון שלכם לפני הרכישה.

IMG_20190301_111906
ערכת Smart Clamp. צילום צחי הופמן

ה-Smart Clamp כולל זרועות כמו בכל תושבת מהסוג הזה, רק שכאן הן נפתחות בצורה אוטומטית, ברגע שמקרבים את הסמארטפון לתושבת. עבור הפתיחה ממוקם חיישן אינפרה אדום המזהה ברגע שחפץ מתקרב אליו. שמסיימים את הנהיגה, צריך לזכור לגעת בכפתור הממוקם בצד השמאלי של התושבת ואז הזרועות נפתחות. הרכב חייב להיות ממונע בשביל להסיר את הסמארטפון. אני רגיל לכבות את הרכב לפני שאני מוציא את הסמארטפון, לכן הרבה פעמים הייתי צריך לסובב את הסוויץ' על מנת שאוכל לשחרר את המכשיר שלי.

מחיר: 200 שקל

בשורה התחתונה, ה-Smart Clamp מהווה שדרוג לחוויית הטעינה והשימוש בתושבת ברכב. האופציה של פתיחה אוטומטית לזרועות והטעינה האלחוטית נוחים לשימוש (תלוי מכשיר), אבל כדאי לזכור שמטען קווי מהיר יותר.

Dragon – משטח עכבר שיטען לכם את הסמארטפון

IMG_20190428_160136
משטח עכבר שיתאים גם לסמארטפון שלכם. צילום צחי הופמן

עוד מוצר של Dragon, שפונה לקהל שמחפש דרך להטעין אלחוטית את הסמארטפון שלו הוא משטח העכבר – Delux Mouse Pad. מדובר במשטח עכבר עם ריפוד בד. המשטח עצמו קצת קטן לטעמי, אבל אני רגיל למשטחי עכבר גדולים המיועדים לגיימינג. בצד המשטח ישנו אזור יעודי עבור הטעינה האלחוטית, מופרד מהאזור בו עובדים עם העכבר. כאן לא מצאתי שום בעיה בהנחת הסמארטפון והתחלה מיידית של הטעינה שלו. מלבד חיווי של הטעינה על גבי הסמארטפון, ישנהם שתי נורות קטנות בצבע כחול המציגות חיווי של הטעינה (10 וואט).

IMG_20190428_161503
אזור הטעינה האלחוטית. צילום צחי הופמן

עבור חיבור משטח הטעינה לחשמל, תצטרכו להשתמש בכבל מיקרו USB המיושן. כבל קצר מגיע בערכה. הבעיה שתצטרכו לרכוש כבל ארוך שיגיע לכם מאזור משטח העכבר ישירות לשקע החשמל או לחלופין למחשב. בלפטופ שלי קיבלתי הודעה שהטעינה שהמחשב מספק איטית עבור המשטח עכבר.

מחיר: 110 שקל

בשורה התחתונה, מי שלא מחזיק משטח טעינה יעודי בשולחן העבודה שלו, ימצא את הפתרון של ה-Delux Mouse Pad ליעיל, כי הוא מאפשר לטעון את הסמארטפון במקום קרוב, תוך כדי עבודה במחשב.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

להצטרפות לעמוד האינסטגרם

תגובה אחת

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא