חדשות

אוזניות הטרולי וויירלס – WF-1000XM3 של סוני יגיעו לישראל בשלישי הקרוב

סוני תשיק ביום שלישי הקרוב בישראל את אוזניות הטרולי וויירלס המדוברות - WF-1000XM3. בתפריט נטרול רעשים אקטיבי, מצב אמביינט וזמן סוללה ל-24 שעות

אחת מהאוזניות הטרולי וויירלס (אוזניות ללא שום חוט המחבר בינהן) המדוברות ביותר בתקופה האחרונה הן ה-WF-1000XM3 של סוני. מדובר בגרסת הטרולי וויירלס לאוזניות Over The Ear עם אותו שם של סוני (לסקירה המלאה). הדגם החדש יתחיל להימכר ביום שלישי הקרוב בעלות של 1,100 שקל באמצעות היבואן הרשמי ישפאר.

sony-1000xm3-2
סוני WF-1000XM3. צילום צחי הופמן

ה-XM3 זכו לסקירות מצוינות מעבר לים (הסקירה המלאה אצלנו תעלה בימים הקרובים), כאשר הן כוללות מנגנון נטרול רעשים אקטיבי (ANC) אותו אנחנו לא רגילים למצוא בדגמי טרולי וויירלס. האוזניות כוללות אפשרות למצב אמביינט, המאפשר להיות מודעים לסביבה. מצב זה פעיל באמצעות לחיצה ארוכה וקבועה עם האצבע על האוזנייה, כך שהווליום יורד וניתן לשוחח לזמן קצר עם אדם אחר. האפליקציה של סוני מזהה באופן אוטומטי את הסביבה בה נמצאים, כך שטכנולוגיית נטרול הרעשים האקטיבית תותאם להליכה ברחוב, נסיעה בתחבורה הציבורית או ישיבה בבית.

סוני WF-1000XM3 – סוללה ל-24 שעות

ה-XM3 כוללות נרתיק נשיאה מגנטי לאחסון נוח של האוזניות. הנרתיק משמש לגם לטעינה ניידת שלהן. זמן הסוללה של הסוללות עומד על 6 שעות עם ANC, כאשר הנרתיק יספק עוד 18 שעות עבודה. 10 דקות טעינה מספקות 90 דקות ניגון ומחבר הטעינה הוא USB-C (אין טעינה אלחוטית).

ה-XM3 תומכות בבלוטות' 5.0, חיישני נוכחות המזהים הורדה שלהן מהאוזניים ואפשרות לצפות בסרטים ללא דיליי (השהייה) בסאונד.

סקירה: סנהייזר Momentum – אוזניות טרולי וויירלס עם סאונד נהדר

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

להצטרפות לעמוד האינסטגרם

2 תגובות

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא