טלוויזיות

סקירה: GOtv – סטרימר אנדרואיד TV ב-300 שקל

מגוון הסטרימרים בארץ מתרכז באפל, שיאומי ואלו שמגיעים עם ספקית שירותי הטלוויזיה. אל הקטגוריה הזאת הצטרפה לאחרונה GOtv, מותג הבית של היבואנית דראקו, המציעה סטרימר אנדרואיד TV ב-300 שקל

שירותי הסטרימינג השונים שהחלו לפעול בישראל בשנים האחרונות, הפכו את הסטרימרים לפתרון אלגנטי לצפייה בטלוויזיה. במקום לשכור ממיר מחברת שירותי הטלוויזיה או לרכוש טלוויזיה חדשה (למי שלא מחזיק טלוויזיה חכמה או כזאת הכוללת את האפליקציה של ספק הטלוויזיה), אפשר לרכוש סטרימר. בשוק הישראלי קיימים בעיקר שני סטרימרים: אפל TV ושיאומי Mi Box S (או דגמים ישנים יותר). בנוסף, קיימים הסטרימרים אותן משווקות פרטנר TV, סלקום TV ו-yes Plus.

מי שרוצה להיכנס עכשיו למגרש הזה היא חברת דראקו, יבואנית סטרימרים של חלק מספקיות הטלוויזיה בארץ. דראקו החלה לשווק תחת המותג GOtv את הסטרימר SEI600 של חברת SEI Robotics.

סטרימר GOtv. צילום צחי הופמן
סטרימר GOtv. צילום צחי הופמן

עיצוב: בסיסי ודקיק – GOtv

ה-GOtv הוא סטרימר קומפקטי ודק. הוא לא בולט במיוחד ואפשר למקם אותו בכל מקום מתחת לטלוויזיה, מבלי שהוא יתפוס מקום. מה שכן, הנורה המרכזית האדומה שלו מעט מפריעה והיה אפשר להחליף אותה באור עדין יותר, אבל זה לא קריטי. SEI שילבה את החיבורים בהם לא מרבים לגעת, כמו ה-HDMI והחשמל בגב הסטרימר, בעוד שקורא הכרטיסים וה-USB ממוקמים בצד.

בדומה לסטרימרים רבים אחרים, השלט עצמו פלסטיקי ומרגיש פשוט. החברה שילבה המון כפתורים יעודיים העוזרים להשתמש במוצר בצורה נוחה. כפתור לעוזרת הקולית של גוגל, גישה מהירה לנטפליקס, אמזון פריים וידיאו, גוגל Play, יו טיוב וגם גישה לפלטפורמה הלימודית של החברה classi (שירות לימודים שהמוסד החינוכי צריך לתמוך בו) ו-SHOPI. עוד אפשר למצוא כפתורים לשליטה בעוצמת הצליל והפעלה/כיבוי הטלוויזיה. זהו לא השלט הכי יפה שיש, אבל הוא בהחלט עושה את העבודה קלה לשימוש.

סטרימר GOtv. צילום צחי הופמן
סטרימר GOtv. צילום צחי הופמן

חומרה: צפייה ב-4K, סאונד בדולבי דיגיטל פלוס – GOtv

ה-GoTV מגיע עם מעבד Amlogic S905X3, עם 2 גיגה זיכרון עבודה מסוג DDR3 ונפח אחסון פנימי 8 גיגה. יש כאן תמיכה בצפייה ברזולוציית 4K, קידוד H.265 ותמיכה בדולבי דיגיטל פלוס עבור האודיו. מבחינת ביצועים, הסטרימר הגיב במהירות טובה, אפליקציות כמו נטפליקס עלו בצורה מיידית ואפליקציות של שירותים ישראליים, סבלו מזמני ההפעלה הרגילים שלהן.

ממשק: אנדרואיד TV בגרסה 10 – GOtv

בניגוד לרוב הטלוויזיות החכמות והסטרימרים בהם השתמשתי, אשר כללו את מערכת ההפעלה אנדרואיד TV בגרסה 9, ב-SEI שילבו כאן אנדרואיד 10. גרסה 10 לא כוללת יותר מדי הבדלים בולטים לעין, כאשר השדרוגים מתמקדים בעיקר בתחום האבטחה וצריכת האנרגיה של האפליקציות העובדות ברקע. עדיין נחמד לקבל גרסת מערכת הפעלה חדשה יותר.

אנדרואיד TV מציעה גישה לרוב, אם לא כל שירותי הטלוויזיה בישראל, אני צפיתי כאן ב-yes Plus, סלקום TV וכמובן נטפליקס ויו טיוב. כל השירותים האלו עבדו בצורה חלקה.

סטרימר GOtv. צילום צחי הופמן

חיבורים: יש כניסת LAN

מבחינת חיבורים, יתרון גדול של ה-GOtv על ה-Mi Box S היא כניסת ה-LAN, אשר מאפשרת להתחבר לנתב עם כבל ולא להסתמך רק על תקשורת ה-WiFi. בדומה לסטרימר של שיאומי, גם כאן מקבלים תקשורת WiFi 5 ובלוטות' 4.2. כמו כן, קיימים כאן חיבורי HDMI, USB 2.0, USB 3.0, קורא מיקרו SD וחיבור AV.

מחיר: 300 שקל (יבואן רשמי דראקו)

בשורה התחתונה, ה-GOtv הוא סטרימר הנמכר במחיר נוח, כולל את מערכת ההפעלה אנדרואיד TV בגרסה 10, מציע חיבור LAN וגם שלט רחוק עם המון כפתורי קיצור.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

סקירה: סטרימר אנדרואיד TV של yes פלוס

אפליקציית yes פלוס מגיעה לסטרימרים של שיאומי

סקירה: TU8500 – הטלוויזיה המובילה של סמסונג בסדרת הביניים

15 תגובות

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא