כללי

סקירה: לוג'יטק Spotlight – שלט מצגות פרימיום חכם ב-700 שקל

אם אתם עורכים מצגות בארגון שאתם עובדים בו, אתם בוודאי נוהגים להשתמש בשלט מצגות עם ציין לייזר. זה אומנם מאפשר למקד את הקהל במסך, אבל הוא לא באמת עוזר שרוצים לשלוט במצגת. בלוג'יטק הבינו שהתחום הזה זקוק לרענון וה-Spotlight הוא הפתרון שלהם, לאנשים שמצגות הוא חלק בלתי נפרד מהפעילות שלהם.

20170510_173514

התקנה: ההתקנה של Spotlight פשוטה ולוקחת דקות ספורות, אבל היא גם נקודת התורפה של המכשיר הזה. צריך להתקין תוכנה על המחשב, עבור הגדרות ותאימות. בכל פעם שמגיעים למקום בו רוצים לבצע מצגת, צריך להתקין תוכנה, אלא אם כן מבצעים אותה באמצעות הלפטופ האישי. את החיבור מבצעים בעזרת תקשורת בלוטות' או דרך המחבר האלחוטי המשולב במכשיר. היתרון בבלוטות', הוא כמובן שלא צריך לחבר שום אביזר. החיסרון בבלוטות', בכל הזמן שהייתי מקושר למחשב האישי שלי, השלט לא רצה להתנתק. הוא לא הפריע, אבל יכול להיות שהוא בזבז סוללה.

תכונות: הספוטלייט הוא הדור הבא של שלטי המצגות, ככזה הוא עושה הרבה יותר ממה ששלט לייזר מסוגל או שלט אחר המאפשר להעביר עמודים במצגת. נתחיל בזה שהוא מאפשר כמו כל שלט מצגות להעביר עמודים קדימה ואחורה, נמשיך בזה שניתן באמצעותו למקד את הקהל על-ידי עיגול גדול אותו מעבירים על החלקים החשובים בשקופית. ברגע שמפעילים את הסמן המעוגל, הרקע של המצגת מעומעם והתאורה מתמקדת בחלק המסומן. ניתן אפילו לבצע הגדלה לאזור מסוים במסך. כמו כן, ניתן ללחוץ על לינקים ולהפעיל קטעי וידיאו בקלות.

החוויה עצמה מהספוטלייט נוחה מאוד. השלט יושב טוב ביד וקל להתמצא בו. אומנם שליטה בסמן באוויר דורשת טיפה מיקוד, אבל זה עובר טוב. היכולת להתרחק מהמחשב ולדעת שהכל בשליטה, תהיה שווה לאנשים שמעבירים מצגות וצריכים את השליטה הזו.

ניהול מצגת מול קהל מכריח מדי פעם גם מבט על השעון, על מנת להבין כמה זמן נשאר. לוג'יטק פתרו את הבעיה הזו באמצעות מנגנון הרטט בשלט. זה יודיע 5 דקות לפני סיום המצגת וגם בסיומה.

בלוג'יטק מבטיחים תמיכה במק ובווינדוס וגם בתוכנות המצגות: Power Point של מיקרוסופט , Slides של גוגל, Keynote של אפל, PDF ו-Prezi. בבדיקה שלי, ב-Power Point זה עבד מצוין, אבל משום בסליידס כפתור המעבר קדימה ואחורה התהפכו. זה לא קריטי, אבל סתם מוזר. ניתן לפתור את זה באמצעות התוכנה של לוג'יטק.

עיצוב: ספוטלייט הוא שלט המצגות היוקרתי ביותר שפגשתי. הדגם שהגיע אליי לסקירה היה בצבע אפור עכבר (יש גם צבע שמפנייה), הוא קומפקטי ויושב בצורה נוחה ביד, כאשר הוא עשוי כולו ממתכת. זהו לא שלט שייהרס בקלות. המשקל של הספוטלייט עומד על קצת פחות מ-50 גרם, לא כולל המקלט הזעיר. לוג'יטק גם מצרפת לערכה נרתיק לאחסון הספולייט.

20170510_174744

סוללה: בלוג'יטק מבטיחים כ-3 חודשי עבודה באמצעות הסוללה, אומנם היה קשה לי לאמת את הזמן הזה, אבל בכל מקרה טעינה של דקה בודדת מספקת כ-3 שעות עבודה. מחבר הטעינה הוא מהסוג החדש יותר –  USB-C. טוב שלוג'יטק עברו אליו, כך שניתן להשתמש בקלות במטען של הסמארטפון. בערכת המוצר מגיע כבל USB-C, אבל אין מיקום נוח לשילוב שלו בערכת הנשיאה.

מחיר: 700 שקל

בשורה התחתונה, אם אתם מעבירים מצגות, השלט הזה הוא הדובדבן שבקצפת. אומנם מדובר במוצר פרימיום ויקר, אבל מי שגם ככה מעביר מצגות ומרוויח מזה כסף, לא יצטער על השדרוג.

ציון: 9

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא