דיבוריות

סקירה: פלנטרוניקס Voyager 3200 – לדבר במקומות רועשים

תמיד העדפתי לנהל את שיחות הטלפון שלי באמצעות אוזניית בלוטות' אישית. הידיים נשארות פנויות והסמארטפון לא מחמם את הראש עם תחושה לא נעימה. שוק אוזניות הבלוטות' התכווץ בשנים האחרונות במבחר היצרניות שעדיין משחקות בו, למרות שהקהל אשר נאמן למוצרים מהסוג הזה, כנראה לא ישנה את דרך השימוש שלו. פלנטרוניקס הוציאה לפני קצת פחות משנה את ה-Voyager 5200, כאשר לאחרונה הגיעה לשוק ה-Voyager 3200 – גרסה קומפקטית, עבור משתמשים שפחות אוהבים אוזניות בעיצוב המזכיר מכשיר שמיעה מהדור הישן.

עיצוב: ה-Voyager 3200 מגיעה בעיצוב זהה לדור הקודם – Voyager Edge. מדובר במראה מעט יותר דיסקרטי מדגמים אחרים של החברה, אשר כולל מעיין מקל ארוך המקרב את המיקרופונים לפה. זו לא האוזניה הקטנה ביותר הקיימת בשוק, אבל היא קלה – 9 גרם וניתן להסתובב איתה באוזן או בכיס, מבלי להרגיש אותה. עדיין כדאי לדעת, שלאוזניה יש נוכחות על האוזן. ה-3200 מגיעה בצבע שחור אפרפר עם נגיעות קלות של אדום. הייתי שמח אם הייתה כאן איזו רמה של עמידות נגד רטיבות/גשם.

jhdr
אריזת המוצר – Voyager 3200. צילום צחי הופמן

ה-3200 מגיעה עם 3 מתאמי סיליקון רכים, להתאמה אישית יותר של האוזנייה. המתאם כולל קשת פנימית קטנה, היוצרת אחיזה טובה יותר בתוך האוזן. ניתן גם להשתמש בקשת חיצונית המגיעה בערכה, עבור קהל האוהב את צורת הענידה הזו.

הפעלה: ל-3200 יש חיישן NFC, המאפשר בנגיעה קלה בסמארטפוני אנדרואיד תומכים, לבצע את החיבור, מבלי להתעסק בהגדרות שונות. לאוזנייה יש מתג פיזי להדלקה וכיבוי שלה. מדובר בשיטת הפעלה/כיבוי הרבה יותר נוחה מלחיצה של מספר שניות על כפתור (פתרון הקיים ביצרניות אחרות). כמו כן, יש גם כפתורים להגברה והנמכת הצליל, דבר שיצרניות אחרות בחרו להעלים בחלק מהדגמים שלהן ואפילו כפתור Mute. עבור מענה לשיחה, ניתן להכניס את ה-3200 לתוך האוזן וזו תענה באופן אוטומטי. ניתן גם להגיד Answer במבטא ישראלי והאוזניה תענה. שתי שיטות שנוחות מאוד לתפעול. ה-3200 פועלת בטכנולוגיית בלוטות' 4.1 והיא גם תומכת בהאזנה למוזיקה (A2DP).

jhdr
פלנטרוניקס Voyager 3200. צילום צחי הופמן

סאונד: 3 מיקרופונים וטכנולוגיית ביטול רעשים, יוצרים כאן את אחת האוזניות הטובות לביצוע שיחות במשרד או ברחוב. ביצעתי שיחות רבות באזורים שונים, כאשר בכל הפעמים שמעו אותי היטב, הקול שלי היה ברור ואי אפשר היה לנחש שאני מדבר מאוזניה. כדאי לחדד, שברחוב עדיין שמעו רעשי רקע בצורה ברורה, אבל אלו לא הפריעו. מבחינת איכות השמע מהצד שלי, הצליל היה חזק וברור.

אפליקציה: האפליקציה של פלנטרוניקס – Hub, מציעה ביצוע עדכוני קושחה ל- 3200, חיווי על מצב הסוללה וגם יכולת חיפוש של האוזניה על-ידי הפעלה צליל מהאוזנייה עצמה. אם היא נאבדה מתחת לספה או בכסאות ברכב, ניתן למצוא אותה בקלות.  כמו כן, האפליקציה מציגה על גבי מפה את המיקום האחרון שהאוזנייה היתה מחוברת לסמארטפון. לפלנטרוניקס יש אפילו אפליקציה עבור שעוני אנדרואיד. זו מאפשרת שליטה מפרק כף היד בעוצמת הצליל או ביצוע Mute לשיחה.

Voyager3200 Diamond Black Indespensible Companion

סוללה: ה-3200 לא פעילה אצלי כל היום, כאשר שיחות ברכב אני עושה מהדיבורית הקבועה ורוב הזמן אני סוגר את האוזניה בין השיחות, לכן הצלחתי להוציא שלושה ימי עבודה. מי שבכל מקרה רוצה לעבוד איתה ללא הפסקה, כדאי לדעת שזמן הפעולה של הסוללה לשיחות הוא 6 שעות. חיווי על מצב הסוללה אפשרי דרך האפליקציה או באמצעות לחיצה על הכפתור המרכזי, אשר מספק חיווי קולי על זמן הסוללה שנותר בשעות. ההטענה מתבצעת באמצעות כבל מיקרו USB וחבל שלא באמצעות USB-C.

מחיר: 375 שקל (שנתיים אחריות, יבואן Sygnet)

בשורה התחתונה, אם אתם עדיין מעדיפים לדבר ישירות מהסמארטפון, ה-Voyager 3200 היא מוצר שיכול לגרום לכם לעשות את השינוי. מדובר באוזניה נוחה, קלה, המאפשרת לסחוב אותה לכל מקום בכיס או על האוזן, והכי חשוב, היא מספקת איכות קול מעולה לניהול שיחות.

ציון: 9.5

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא