חדשות

HTC מציגה את ה-U12 Plus. מתי בישראל?

HTC הכריזה הבוקר (ד') על סמארטפון הדגל החדש שלה – U12 Plus. המכשיר לא מציג מהפכה, אבל הוא מיישר קו עם הדגמים החדשים הקיימים בשוק עם שדרוגים לדור הקודם – U11 Plus.

ה-U12 Plus מגיע עם מסך 6 אינץ' הנמתח על חלק משמעותי מחזית הסמארטפון (80.3% מגוף המכשיר) ואין לו מגרעת (Notch), שזו כבר נקודה משמחת. המסך מגיע בפורמט צר של 18:9 והרזולוציה היא 1440 על 2880 פיקסלים עם צפיפות פיקסלים של 537ppi, תמיכה ב-HDR10 לצפייה בסרטים מנטפליקס וזכוכית מסוג גורילה גלאס 5. החיישן טביעת אצבע ממוקם בגב המכשיר.

מבחינת עיצוב, ה-U12 Plus זהה לדור הקודם, כאשר הוא מורכב מסוג של מתכת נוזלית שקופה מעט, המציגה את החלקים הפנימיים של הסמארטפון בגב המכשיר. הסמארטפון מגיע בשלושה צבעים: שחור, כחול וסוג של אדום. הגב של המכשיר מגיע בצבע מבריק, היוצר השתקפות וגם המון טביעות אצבע.

screenshot-21

טכנולוגיית הסחיטה (Squeeze) ש-HTC קוראת לה Edge Sense קיימת גם כאן. מדובר בפתרון נוח להפעלה מהירה של ישומים שונים. בצדדים של הסמארטפון ממוקמים חיישנים, המזהים את עוצמת הלחיצה של היד. ניתן בצורה הזו לקבוע, שסחיטה ראשונה מפעילה את המצלמה וסחיטה נוספת מבצעת צילום. השנה נוספה אפשרות ללחיצה מהירה כפולה להפעלה של אפליקציה. כפתורי הווליום בצד המכשיר הם לא ממש כפתורים, אלא שנגיעה עליהם יוצרת תחושת רטט. כניסת האוזניות, בדומה לדורות הקודמים לא קיימת ב-U12 Plus. כן אפשר למצוא כאן רמקולים סטריאופוניים ואת אוזניות ה-USonic. טכנולוגיה זו מבצעת התאמה של הצליל למבנה האוזן והסביבה, מגבירה את הצלילים הפחות ברורים ומנמיכה את החזקים.

ל-U12 Plus יש 2 מצלמות גם בגב המכשיר וגם בחזית שלו. בגב הסמארטפון יש חיישני 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F1.8 וחיישן 16 מגה פיקסל עם F2.6. המצלמה הקדמית מאפשרת ליצור צילומי פורטרט (אפקט של רקע מטושטש מאחורי האובייקט) וזום כפול 2. המצלמות הקדמיות גם מאפשרות ליצור צילומי פורטרט ואפילו לקבוע לאחר הצילום את מידת האפקט של הטשטוש. המצלמות מגיעות עם שני חיישני 8 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F2.0.

Screenshot (2)

ה-U12 Plus מגיע עם אנדרואיד 8.0 (אוריאו) והוא אמור לקבל בעתיד שדרוג לאנדרואיד 9.0 (P). המעבד הוא סנפדרגון 845 עם 6 ג'יגה זיכרון עבודה, נפח אחסון של 64 או 128 ג'יגה ויכולת הרחבה באמצעות כרטיס. הבלוטות' הוא בתקן 5.0 והסוללה בקיבולת 3500 מיליאמפר/שעה. למכשיר יש טעינה מהירה אבל אין טעינה אלחוטית.

אז מתי יגיע ה-U12 Plus לארץ? היבואן הרשמי טאץ' גרופ מסר היום שהסמארטפון יתחיל להימכר בישראל באמצע חודש יוני.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא