כללי

שיאומי משיקה 3 מצלמות: אבטחה, אקסטרים ורכב

שיאומי לא מפסיקה להשיק מוצרים חדשים בישראל, אחרי הקורקינט, השעון החכם ואפילו תיקי הגב, עכשיו משיקה הענקית הסינית באמצעות היבואן הרשמי המילטון, 3 סוגי מצלמות חדשות. הרחבת קטלוג המוצרים מגיע לקראת פתיחת חנות הדגל הראשונה של החברה בישראל בדיזנגוף סנטר.

ה-Mi Action Camera 4K היא מצלמת אקסטרים המציעה כצפוי צילום ברזולוציית 4K עם 30 פריימים לשנייה. היא כוללת חיישן סוני IMX317 וזווית צילום של 145 מעלות עם מפתח צמצם לא גבוה של F2.8. שיאומי מציעה מייצב תמונה אלקטרוני – EIS 6-axi.

המצלמה כוללת מסך מגע בגודל 2.4 אינץ' ו-9 מצבי צילום: הילוך איטי, הקלטה בלופ, וידאו בזמן קצוב, וידאו משולב תמונה ובין היתר גם צילום תמונות ברצף. הסוללה מגיעה בקיבולת 1450 מיליאמפר/שעה, אשר אמורה לספק זמן צילום של שעתיים ומשקל המצלמה עומד על 99 גרם. המצלמה עצמה לא עמידה למים ודורשת שימוש בכיסוי (לא כלול בערכה, עלות של 100 שקל). המחיר: 800 שקל.

Mi Action Camera 4K (2)

מצלמת רכב

תחום מצלמות הרכב פופולארי מאוד בישראל והוא מאפשר להתמודד עם האשמות על עבירות תנועה (שלא היו) או נזקים שמישהו אחר גרם לרכב. ה-Mi Dashcam מגיעה עם מסך 3 אינץ'. המצלמה שומרת באופן אוטומטי את קובץ הווידיאו שצולם בזמן תנועות חדות – חצי דקה לפני ואחרי זיהוי התנועה החריגה. הווידיאו נשמר במחיצה נפרדת על גבי כרטיס הזיכרון לגישה נוחה ומהירה במקרה של תקרית או תאונה.

 

Mi-Dashcam-1

צילום הווידיאו הוא ברזולוציית Full HD עם זווית צפייה רחבה של 160 מעלות וחיישן תמונה של סוני – IMX323. באמצעות האפליקציה Mi dash cam, ניתן לצפות בכל קטעי הווידאו של המצלמה בזמן אמת ולהוריד אותם באופן מידי לסמארטפון. המחיר: 400 שקל.

מצלמת אבטחה

עוד מוצר של שיאומי הוא מצלמת האבטחה –  Mi Home Security Camera 360° בעלת חיישן לזיהוי תנועה וראיית לילה. המצלמה כוללת התקן WiFi, אחסון התוכן על גבי כרטיס זיכרון וגם שמירה באמצעי אחסון בענן (Cloud NAS).

Mi Home Security Camera 360° (1)

המצלמה מאפשרת להגדיר עדיפות לצילום אזורים מסוימים, להקליט 10 שניות של וידיאו בזמן אמת, לשלוח הודעת התראה דרך האפליקציה בעת אירוע חריג (כמו תזוזות ותנועה) ולהגדיר שעות ספציפיות שבהן ניתן לקבל התראות לטלפון במידה ומזוהה תנועה באזור המצלמה. ניתן לשלוט ולהתחבר למצלמה דרך אפליקציית Mi Home על גבי הסמארטפון. המחיר: 250 שקל.

 

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא