חדשות

לא חייבים לשלם – לצפות במונדיאל ב-4K בטלוויזיה חכמה

הוט, yes, פרטנר TV וסלקום TV, כולן רוצות שתצפו דרכן במונדיאל, אבל לא חייבים להיות מנוי לאף חברת טלוויזיה בשביל לצפות במשחקי הכדורגל. סמסונג ו-LG השיקו לאחרונה לטלוויזיות החכמות שלהן, את אפליקציית "כאן" של תאגיד השידור. האפליקציה פועלת על הטלוויזיות החכמות של סמסונג משנת 2015 ומעלה ועל טלוויזיות LG מבוססות webOS 3.0 משנת 2016.

כאן סמסונג

כיום, בכדי לצפות בשידורים באיכות 4K, נדרשים הצופים להחזיק בביתם ממיר של אחת מחברות הכבלים, הלוויין או ספקיות שירותי הטלוויזיה, דבר הכרוך בעלויות כספיות משתנות. בעלי הטלוויזיות החכמות של סמסונג ו-LG, יוכלו לצפות בחינם בשידורי הכדורגל באיכות השידור 4K, באמצעות אפליקציית כאן, שכן תאגיד השידור כאן הנו בעל זכויות השידור באיכות 4K וישדר את מרבית המשחקים. מומלץ להחזיק חיבור אינטרנט ברוחב של 20 מגה.

אפליקציית כאן מציעה מלבד צפייה במונדיאל, גם גישה לשידורים החיים של הערוץ, צפייה בתוכניות VOD, כתבות האינטרנט של הערוץ ופודקאסטים.

U9931-110-2_a_2_UK61
טלוויזיה חכמה LG

את האפליקציה צריך להוריד מחנות האפליקציות שבתוך הטלוויזיה, כאשר סמסונג מציעה בטלוויזיות החכמות שלה הפועלות על מערכת ההפעלה טייזן, גם אפליקציות של נטפליקס, אמזון פריים וידיאו, יו טיוב, מאקו ופייסבוק וידיאו.  בנוסף לשירותי מוזיקה כמו eco99fm ו-Deezer.

לדברי קובי בש, מנהל חטיבת האלקטרוניקה הצרכנית בסמסונג ישראל, "בפעם הראשונה, יוכלו לקוחותינו ליהנות מצפיה חינמית בשידורים באיכות השידור הטובה ביותר הקיימת כיום בשוק, איכות צפיה 4K, וזאת ללא צורך בממיר או התחברות לשידורים של מי מספקיות השידור".

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא