חדשות

הקומקום של שיאומי מגיע לישראל

עוד מוצר של שיאומי נוחת בישראל. ה-Mi Smart Kettle הוא קומקום חכם הכולל את טכנולוגיית התקשורת בלוטות' וחיבור לאפליקציית Mi Home של שיאומי. האפליקציה מאפשרת כבר היום חיבור למוצרים אחרים של החברה, כמו הקורקינט והרובוט שואב אבק. במקרה של הקומקום, האפליקציה מאפשרת  לקבוע את טמפרטורת החימום של המים, כאשר בשיאומי מציינים שחימום של קפה, תה ירוק או תה שחור, דורשים חימום שונה. בצורה הזו, ניתן לקבוע שהמים יהיו בדיוק בטמפרטורה שאתם אוהבים לשתות את התה ולא לחכות לאחר החימום, שהטמפרטורה של המים תרד מעט. האפליקציה גם מאפשרת לקבוע שהמים יישארו מחוממים בטמפרטורה מסוימת למשך 12 שעות.

Screenshot (46)

הקומקום מעוצב היטב, הוא מגיע בצבע לבן ועשוי ממתכת אל חלד עם מיכל בגודל 1.5 ליטר. שיאומי מתגאה במספר מנגנוני הגנה, המכבים את הקומקום באופן אוטומטי, שומרים מפני נזילת מים ונגד חישמול. לשיאומי גם כפתור פיזי הניתן לתכנות, עבור חימום מהיר לטמפרטורה מסוימת. אגב, לא ניתן להפעיל את הקומקום מרחוק דרך האפליקציה.

יבואנית שיאומי בישראל – המילטון מציעה את הקומקום בעלות של 250 שקל דרך האתר שלה. המוצר אמור להימכר גם בחנות הדגל הראשונה של החברה, אשר תיפתח בדיזנגוף סנטר בשבועות הקרובים. בינתיים, אנחנו מקווים, שהמילטון תציע את הקומקום בשיטת מכירות הבזק שלה בפייסבוק, כמו שהחלה לעשות בימים האחרונים עם השעון החכם – Amazfit Bip.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא