חדשות

גוגל הכריזה על הפיקסל 3, טאבלט היברדי ומסך חכם לבית

גוגל ערכה הערב (ג') בניו יורק את האירוע השנתי להשקות מוצרי החומרה שלה. הפיקסל 3 הוא ממשיך דרכו של הסמארטפון המוצלח פיקסל 2, שעדיין לא נמכר בארץ באופן רשמי. הפיקסל 3 מגיע עם מסך 5.5 אינץ' והפיקסל 3 XL עם מסך 6.3 אינץ' בטכנולוגיית OLED עם שוליים דקיקים.

screenshot-101

המצלמה של הפיקסל השתפרה, למרות שהיא עדיין מגיעה עם עדשה בודדת של 12.2 מגה פיקסל. גוגל מסבירה את איכות התמונה הטובה באמצעות טכנולוגיית AI, החומרה והתוכנה שלה. גוגל משתמשת בטכנולוגיית HDR לשילוב מספר חשיפות, אשר לדבריה מתקדמת הרבה יותר משל המתחרים. מצב צילום חדש בפיקסל הוא Top Shot, המזהה את הצילום ומבין ברגע שיש תמונה בה אנשים עוצמים את העין, בנאדם שביצע תנועה או מישהו שנכנס לתמונה. גוגל תציע את התמונה הטובה יותר, אשר תתבסס על כמה שניות קדימה ואחורה לפני הלחיצה על כפתור הצילום.

עוד מצב צילום הוא Night SIght המאפשר לצלם בלילה מבלי להשתמש בפלאש, כאשר הוא מזהה את הצבעים ומשלים אותם, מה שיוצר תמונה איכותית בהרבה מזו שהייתה יכולה להיות עם פלאש. לפי ההדגמות של גוגל, נראה שמדובר בפתרון מוצלח, אשר יגיע בעדכון גרסה גם לדור הקודם של פיקסל. עוד מצב צילום הוא רחב, המאפשר לצלם הרבה יותר אנשים במצב סלפי.

מצב חדש יחסום התראות וצלצולים כאשר הסמארטפון מונח הפוך על השולחן והרמקולים חזקים יותר ב-40% לעומת הדור הקודם. המעבד הוא סנפדרגון 845 עם 4 גיגה זיכרון עבודה, 64 או 128 גיגה אחסון והסוללה מגיעה בקיבולת 2915 מיליאמפר/שעה ו-3430 מיליאמפר/שעה ב-XL. יש גם טעינה מהירה וטעינה אלחוטית. גוגל תציע סטנד טעינה אלחוטי – פיקסל סטנד אשר יציג תמונות או מידע במצב המתנה על מסך הסמארטפון תוך כדי הטעינה. המחיר 80 דולר, כאשר הפיקסל 3 יעלה 800 דולר וה-XL יעלה 900 דולר.

מסך חכם לבית

מסכים חכמים לבית מתחילים לתפוס יותר ויותר תאוצה, גוגל השיקה היום את המוצר הראשון מתוצרתה – Home Hub. מדובר במסך בגודל המגיע 7 אינץ' על תושבת קבועה, כאשר הוא מיועד לשלוט בבית יחד עם העוזרת הקולית אסיסטנט. ה-Home Hub מציג את תוצאות החיפוש, סרטונים ביו טיוב, מפות ותמונות. חיישן אמייבנט EQ יודע להתאים את התאורה והצבעים למיקום שלו. בגוגל מציינים שהם לא שילבו מצלמה כמו במוצרים אחרים, במטרה שאנשים לא יחששו לשים אותו בחדר השינה. מה שכן, המכשיר יודע להציג את הווידיאו ממצלמת הכניסה בבית של nest וכך לדעת מי מצלצל בדלת.

screenshot-102

בגוגל הציגו שימושים שונים ב-Home Hub, החל מהפעלה שלו בבוקר המציגה את לוח הפגישות, תזכורות לדברים שצריך לעשות ותצוגה של המסלול נסיעה לעבודה, כאשר בערב הוא מאפשר להציג תפריטים ומדריכים להכנה של מזון. במצב המתנה ה-Home View מציג תמונות מאלבום התמונות הפרטי או תמונות מאלבומים ציבוריים. כך שמדובר בעצם גם בצג תמונות דיגיטלי, שאפילו יודע לסנן את התמונות שלא יצאו טוב, כמו תמונות מטושטשות.

מצב Home View יודע להציג במקום אחד את המוצרים החכמים שנמצאים בבית ואת החדרים שהם ממוקמים, כך ניתן לעקוב בקלות אם האור דלוק בחדר שינה או שהמזגן עדיין עובד בחדר ילדים. מצב Home View יהיה זמין גם דרך האפליקציה של גוגל בסמארטפון. זמין לרכישה ב-150 דולר.

טאבלט היברדי

הגוגל Pixel Slate הוא שילוב של טאבלט ולפטופ, הוא כולל את מערכת ההפעלה כרום OS מהלפטופים של החברה – כרומבוק, בניגוד לטאבלטים שהגיעו עד היום עם אנדרואיד. מדובר בחוויה המתאימה יותר לשימוש במחשב ולא כזאת שנבנתה לסמארטפון, כך שניתן להציג שתי אפליקציות בו זמנית בצורה מפוצלת על המסך, דפדפן בתצוגה מלאה וכמובן שגם גוגל אסיסטנט.

Screenshot (103)

 

 

מסך הפיקסל סלייט מגיע בגודל 12.3 אינץ', אשר לדברי החברה מציג צבעים מרשימים הנאמנים למציאות, רמקולים סטריאופוניים חזקים ומצלמה קדמית ואחורית עם חיישן 8 מגה פיקסל המציעה צילום פורטרט/בוקה ועדשה רחבה. כפתור ההפעלה/כיבוי משמש גם כחיישן טביעת אצבע. גוגל מציעה גם מקלדת חיצונית המשמשת ככיסוי. הכפתורים מעוצבים בצורה עגולה עם תאורה אחורית והם לא דורשים הטענה נפרדת. המחיר: 600 דולר, המקלדת 200 דולר ועוד 100 דולר לעט. תאריך השקה לא פורסם.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא