רמקולים

סקירה: JBL GO 2 – רמקול קומפקטי וחזק לבריכה ב-200 שקל

הרמקולים הניידים הקומפקטיים פופולאריים מאוד ונחמד לגלות שיש גם דגמים טובים של יצרניות מוכרות שלא עולים מאות שקלים. ה-GO 2 של JBL מבית הרמן (שנרכשה על-ידי סמסונג) היא יצרנית ותיקה, שמציעה שלל סוגי רמקולים. הדגם הנוכחי מיועד לצרכנים שמחפשים מוצר במחיר נוח של המותג ורוצים לקחת אותו איתם לכל מקום.

20180728_185603
ה-GO 2, גם בחוף הים. צילום צחי הופמן

עיצוב: ה-GO 2 מגיע בשלל צבעים: שחור, ירוק, מנטה, כתום, כחול, אדום, כסוף, שמפניה, טורקיז, צהוב ונייבי. ב-JBL החליטו להשיק את הרמקול הזה בהמון המון צבעים וזה בהחלט נחמד. הרמקול הזה מיועד למים, ב-JBL מציינים שמדובר בתקן IPX7 אשר יודע להתמודד עם טבילה במים עד לעומק של 1 מטר למשך חצי שעה. הרמקול עצמו כולל כיסוי לחיבור הטעינה, כך שאין בעיה להאזין למוזיקה בחול בים ואחר כך לשטוף אותו במים. ה-GO 2 מגיע במראה מלבני, סטנדרטי, אבל העיצוב הקטן שלו הופך אותו לרמקול חמוד המאפשר לקחת אותו לכל מקום, אפילו בכיס המכנסיים (בדגמ"ח). המשקל עומד על 184 גרם והעובי על 31.6 מ"מ.

JBL-GO-2-Waterproof-

כפתורים וחיבורים: ה-GO 2 משתמש בבלוטות' 4.1 המעט מיושן וכניסת 3.5 מ"מ עבור חיבור לסמארטפון בצורה קווית. מה שקצת מעצבן, שכל החיבורים מתחבאים מאחורי כיסוי מרגיז, הדורש שימושים בציפורניים חדות בשביל לפתוח אותו. ברור שהמטרה הייתה להגן על כניסת מים, אבל היה נחמד לעשות את זה בצורה קצת ידידותית. בחלק העליון של הרמקול נמצאים כפתורים לשליטה בעוצמת הצליל, ניגון, בלוטות' וכיבוי. כפתורי הווליום בולטים מעט, כך שניתן להרגיש אותם עם היד מבלי להסתכל על הרמקול.

סאונד: לרמקול הקטן הזה יש עוצמה שלא מביישת רמקולים גדולים יותר. מדובר ברמקול שבקלות ממלא חדר גדול עם הצלילים שלו, מבלי שצריך לאמץ אותו יותר מדי. במקומות פתוחים, הוא ישמש בעיקר להאזנה למספר אנשים הנמצאים קרוב אליו. הצלילים נעימים, מרגישים פתוחים, ברורים ולא מלוכלכים או מעוותים ברמות הגבוהות. הבאס פחות מורגש והיה נחמד לשיפור בתחום הזה. בכל אופן, זה רמקול שעושה את העבודה בהאזנה בשולחן העבודה, בחדר הילדים או שמשתזפים בחוף. ה-GO 2 גם משמש כספיקרפון לא רע לניהול שיחות טלפון. מה שכן היה חסר לי, היא האפשרות לחבר את הרמקול הזה לרמקולים נוספים של JBL מאותו דגם.

JBL_Go2_

סוללה: ה-GO 2 מספק 5 שעות זמן ניגון. המטען שלו הוא מסוג מיקרו USB ואתם תצטרכו להתאמץ מאוד בהסרת הכיסוי עבור הטעינה.

מחיר: 200 שקל (ברשת באג)

לסקירות רמקולים נוספות

בשורה התחתונה, היתרון של ה-GO 2 הוא העיצוב שלו, שמאפשר לקחת אותו בקלות לכל מקום (גם לבריכה) ואפילו לשכוח אותו בתיק מבלי שזה יעמיס יותר מדי על המשקל. JBL הצליחה לייצר כאן סאונד מוצלח וחזק ביחס לגודל וגם המחיר לא כזה נורא.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

ציון: 8.5

תגובה אחת

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא