חדשות

DJI הכריזה על OSMO Pocket – מצלמה עם גימבל ב-1,650 שקל

חברת הרחפנים DJI הכריזה אתמול (ד') על ה-OSMO Pocket – מדובר במצלמה היושבת על מייצב תמונה (גימבל) בעל 3 צירים. המוצר של DJI בא לתת פתרון אחר למשתמשים המחפשים מצלמת אקסטרים, מהסוג שגו פרו מציעה, רק עם הבדל משמעותי, אין צורך לקנות מייצב/גימבל חיצוני, כי זה מהווה חלק אינטרגלי מהמוצר. כך ניתן לצלם סרטונים יציבים בלי רעידות, כאשר לפחות לפי סרטוני ההדגמה של DJI, זה נראה מרשים.

DJI_OSMO_Pocket

ה-OSMO Pocket מציע צילום תמונות עם חיישן 12 מגה פיקסל, צילום וידיאו 4K עם 60 פריימים לשנייה, מיקרופון כפול ואלגוריתם לסינון רעשי רקע מטרידים. הסוללה אמורה לספק שעתיים צילום ב-4K עם 30 פריימים לשנייה. המייצב מאפשר להוציא סרטונים חלקים ומקצועיים, כאשר המצלמה כוללת צילום Time Laps (צילום המתבצע כל מספר שניות מוגדר לאורך זמן), צילום פנורמי של 3X3, צילום בתאורת לילה וגם יכולת Active Track למעקב אחר עצמים בתנועה.

מתחת למסך מגע, קיים מחבר למכשירי אייפון/USB-C, המזניק לאחר חיבור את אפליקציית Mimo, המשמשת גם כמוניטור וגם כעורכת אוטומטית של סרטונים לשיתוף עם חברים.

Screenshot (137)

בניגוד למצלמות של גו פרו, ה-OSMO Pocket לא עמיד למים, אבל הוא כן מאפשר להרכיב עליו אביזר חיצוני לכיסוי המצלמה ולצילום מתחת למים. זהו לא האביזר היחיד ש-DJI מציעה לצרכנים שלה, כאשר בדומה לגו פרו היא תציע לרכוש מגוון גדול של אביזרים שיאפשרו לחבר את המוצר כמעט לכל דבר, החל מקסדה ורכב ועד מתאמים שונים כמו גלגלת לשליטה מדוייקת.

ה-Osmo Pocket צפוי לנחות בישראל בעוד כשבועיים על-ידי היבואן הרשמי בנדא. המחיר: 1,650 שקל.

לסקירה על OSMO Mobile 2

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

 

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא