חדשות

תערוכת CES: ווסטרן דיגיטל מכריזה על דיסק און קיי בנפח 4 טרה

לא רק טלוויזיות חדשות הוכרזו בתערוכת הטכנולוגיה CES בלאס וגאס השבוע. חברת ווסטרן דיגיטל שרכשה את סנדיסק בשנת 2015 ב-19 מיליארד דולר, הציגה פתרונות אחסון חדשים וניידים. ווסטרן דיגיטל הציגה אב טיפוס של דיסק און קיי בעל הקיבולת הגדולה ביותר בעולם – 4 טרה. הכונן מגיע עם מחבר USB-C ומעוצב בגודל קומפקטי אותו אפשר להכניס בקלות לכיס הג'ינס.

Product: SanDisk Ultra USB 3.0 Flash Drive
שירות גיבוי בענן Flashback

מוצר נייד אחר הוא ה-Extreme Pro Portable SSD. מדובר בכונן SSD בעל ביצועים מהירים של קצבי העברה של עד 1000 מגה-בייט בשנייה הכולל גם מיגון מסביבו. הכונן עומד בתקן IP55, מה שמאפשר לו לעמוד בפני אבק/חול. עוד כונן הוא ה-My Passport Go המגיע בנפח של 1 טרה בטכנולוגיית SSD, הוא כולל כבל אינטגרלי ומגן גומי המונע פגיעה בדיסק בזמן שמשתמשים בו.

my passport go - product 3
My Passport Go

תערוכת CES: אל ג'י מציגה טלוויזיית OLED מתגלגלת וגם AirPlay 2

תערוכת CES: סמסונג מציגה טלוויזיית QLED 8K בגודל 98 אינץ'

שירות Flashback החדש של סנדיסק, מציע לכונני ה-Ultra Flash Drive וה-Ultra Fit Flash Drive גיבוי בענן לתוכן הנמצא בהם. השירות יוצר עותק מקוון של התכנים המאוחסנים בדיסק און קיי ומאפשר גישה לקבצים גם כאשר הכונן אובד או שרוצים לשתף אותם. השירות ינתן לחינם בשנה הראשונה והוא כרגע מתוכנן רק בארה"ב. מחירים לאחר השנה הראשונה עדיין לא פורסמו.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

 

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא