חדשות

LG החלה במכירה המוקדמת ל-V40 בישראל

סוף כל סוף הוא מגיע, LG החלה במכירה המוקדמת לסמארטפון הדגל שלה V40 עם חבילת הטבות

עברו יותר מ-4 חודשים מאז LG הכריזה על סמארטפון הדגל שלה V40 והיום (ב') היא החלה במכירה מוקדמת שלו בישראל, רק שבועיים לפני ההכרזה על מכשיר הדגל החדש שלה G8. ה-V40 מגיע עם 5 מצלמות: 3 מצלמות בגב ועוד 2 מצלמות בחזית. למה צריך כל כך הרבה מצלמות בסמארטפון בודד? החיישן 16 מגה פיקסל מספק זווית רחבה, חיישן ה-12 מגה פיקסל צילום סטנדרטי וה-12 מגה פיקסל הנוסף בעדשת טלפוטו (עדשה צרה המשמשת לצילום של אובייקטים מרוחקים). שלושת העדשות מאפשרות לצלם תמונות שונות של האובייקט מבלי לשנות את מיקום הצלם.

LG-V40-ThinQ-003

ה-V40 יגיע לחנויות ב-21 לפברואר ומחירו יעמוד על 3,250 שקל בצבעים שחור וכחול (היבואן הרשמי רונלייט). במסגרת המכירה המוקדמת, הלקוחות יקבל זרוע לרכב הכוללת טעינה אלחוטית, כיסוי סיליקון, מגן מסך או רמקול-רדיו הכולל משטח טעינה אלחוטית. שווי המתנות כ-600 שקל.

ה-V40 מגיע עם מסך בטכנולוגיית OLED בגודל 6.4 אינץ' ברזולוציית 3120 על 1440 פיקסלים עם שוליים דקים וזכוכית מסוג גורילה גלאס 5. בקטגוריית הסאונד LG מתגאה בכך שקיבלה תו תקן בשם  Audio Tuned של Meridian. בדומה ל-G7 ה-V40 מגיע עם טכנולוגיית Boombox היודעת להכפיל את הבס של הרמקולים הסמארטפונים הקונבנציונאליים על ידי ניצול החלל הפנימי של המכשיר כמו תא תהודה. כאשר המכשיר מונח על משטח מוצק או תיבה חלולה, הוא פועל כמו woofer בכדי להגביר את הבס.

לסקירה על ה-LG V30

לסקירה על ה-LG G7

ה-V40 מגיע עם מעבד סנפדרגון 845 עם 6 גיגה זיכרון עבודה ונפח אחסון של 64 גיגה או 128 גיגה ואפשרות הרחבה באמצעות כרטיס. המכשיר שוקל 169 גרם והוא מגיע בעובי של 7.7 מילימטר. בדומה לדור הקודם, הוא מגיע בתקן MIL-STD המציין עמידה בדרישות העמידות של משרד ההגנה האמריקאי ויש לו גם מיגון מפני מים בתקן IP68. הסוללה מגיעה בקיבולת 3300 מיליאמפר/שעה עם טעינה מהירה – Quick Charge 3.0 וטעינה אלחוטית.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

בואו תראו תמונות של גאדג'טים באינסטגרם

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא