כללי

סקירת משחק: NBA2K20

שיחקנו בגרסה החדשה של NBA בפלייסטיישן 4, בשביל לגלות האם כדאי לכם לרכוש אותה

כמדי שנה משחק הכדורסל הפופולארי NBA זוכה לגרסה חדשה ואיתו גם מגיעה השאלה, האם כדאי לשדרג לגרסה החדשה? לקחנו לסקירה את NBA2K20 בגרסת הפלייסטיישן  4, בכדי לבדוק מה השתנה, והאם כדאי לשדרג?

כדורסל נשים – WNBA

למרות שיוצרי המשחק לא שמו דגש על העניין בפרסומים השיווקיים שלהם, אחד הדברים החיובים ששולבו ב-NBA2K20 הן נבחרות הנשים – WNBA. בעקבות חשיפה תקשורתית גדולה להן זכו קבוצות הנשים בכדורסל ובכדורגל השנה, יוצרי  NBA2K החליטו לשלב במשחק שחקניות כדורסל מליגת הנשים של ה-NBA. חבל שקבוצות הנשים לא שולבו עד הסוף במשחק, וזמינות רק במצב משחק יחיד ועונה.

למרות השילוב החלקי, ההטמעה שלהן במשחק התבצעה בצורה מושקעת. החברה לא הסתפקה רק בשינוי מבנה הגוף של השחקניות למבנה גוף קטן ורזה יותר, אלא שינתה את כל צורת המשחק. מי שיבחר לשחק עם קבוצת נשים יזכה לחווית משחק שונה לגמרי מחווית המשחק עם נבחרת גברים. יהיה עליו לשנות את צורת המשחק שלו ולייחס חשיבות לטקטיקה של משחק הכדורסל. קשה מאוד לקחת שחקנית ולרוץ איתה בכל הכוח לעבר הסל, כפי שניתן לעשות עם לברון ג'יימס. השחקניות הרבה פחות חזקות ואגרסיביות, כך שצריך להפעיל את הראש קצת יותר.
אומנם אנחנו רואים השקעה גדולה במשחק בתחום הנשים, אבל עדיין קיימת עוד עבודה בתחום. חלק מהאנימציות טרם הושלמו ואנחנו מאמינים שהחברה תוכל להביא את השינויים הללו בעדכון גרסה עתידי. במידה ולא, סביר להניח שנמצא אותם בגרסה הבאה של המשחק בשנה הבאה.
NBA-1

חוויית המשחק – NBA2K20

האם חוויית המשחק שופרה? האם יש שוני אמיתי בין NBA2K19 ל-NBA2K20? על הנקודה הזו מערך התקשורת של החברה מתעקש שכן, ואנחנו חושבים שהם צודקים.

אין ספק ש- NBA2K20 הוא משחק הכדורסל הטוב ביותר אי פעם. בגרפיקה אנו מוצאים את הסטנדרטים המצוינים של החברה עם שיפורים במראה השחקנים. ב-NBA2K19 שמו יוצרי המשחק דגש גדול על משחק ההגנה, ועל שיטות הגנה שונות. NBA2K20 מאזן את המשוואה ושם דגש גם על מהלכי התקפה.

אל תטעו, המשחק עדיין נשאר קשה, למרות שגם שחקנים חדשים יצליחו להטביע מספר סלים, אבל כנראה לא לנצח. תנועות הכדור בין השחקנים השונים שופרו גם כן, כאשר הם קיבלו מראה מציאותי יותר מבעבר.

מצבי משחק – NBA2K20

NBA-3

אחת ההבטחות של מפתחי המשחק היא מצב MyGM משופר, וב-NBA2K20 הוא מעוצב מחדש לחלוטין, עד כדי כך ששמו שונה ל-MyGM 2.0. כעת אנו מעורבים יותר באמצעות שליטה במרכיבים השונים של הסיפור. השינויים אכן רבים ומשמעותיים, אך רחוקים מלהיות מהפכניים מבחינת עלילת המשחק.

נחמד לנהל קבוצה מא' ועד ת', לגייס חסויות ולדאוג למצב הגופני של המאמן, אך זה לא הכל. הסצנות הקולנועיות עדיין מעט משעממות, למשל, אנו מוצאים את עצמנו במסעדה עם נשיא הקבוצה ואין מה לומר מלבד… אוקי, תודה שף. לאחר מספר משחקים, אנחנו מניחים שרוב השחקנים ימצאו את עצמם חוזרים למצב MyLeague המצוין כתמיד.

מצב MyPlayer חוזר גם הוא ל-NBA2K20, אבל הוא לא מחדש דבר. הסיפור הוא על חבר צוות המאבד באופן מפתיע את המלגה שלו. כוכבי NBA מוכרים יעזרו לו ויספקו עצות, מה שמאפשר לנו ללמוד מלברון ג'יימס, סקוטי פיפן וג'ייסון טייטום.

סיכום – NBA2K20

בשורה התחתונה, האם שווה לשדרג לגרסה החדשה? התשובה היא כן. מצב ה-WNBA מביא רוח חדשה ורעננה למשחק, כאשר הוא מציע אפשרויות שלא היו קיימות עד היום. הסיפור החדש ב-MyPlayer נחמד וה-MyGM השתדרג. אם אתם שחקנים חדשים בעולם ה-2K, חשוב לשים לב שבניגוד לפיפ״א, 2K הוא משחק קשה הדורש מיומנות, מה שעשוי להיות מעט מתסכל עבור שחקנים חדשים המגיעים אליו בפעם הראשונה.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

עוד כתבות:

סקירה: לוג'יטק G Pro X – אוזניות גיימינג עם מיקרופון איכותי

סקירה: המשחק Days Gone

סקירה: פיליפס Momentum 326M – מסך גיימינג 4K לקונסולות

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא