חדשות

משנה למנכ"ל ישראכרט: שירות התשלומים של אפל בישראל בעוד חצי שנה

מחכים לשלם עם האייפון שלכם בחנויות בארץ? כנראה שעוד חצי שנה אפל Pay יגיע לכאן, כך עולה מדיון שהתרחש היום בוועדת הכלכלה בכנסת

האם שירות התשלומים הסלולרי של אפל –  Pay, יגיע לישראל בחצי שנה הקרובה? על פי המשנה למנכ"ל ישראכרט, אורי אלון, זה אכן יקרה במהלך שנת 2020 או תחילת 2021. אלון אמר היום בוועדת הכלכלה של הכנסת, בדיון שנערך בסוגיית הפרטיות ופיתוח האפליקציה לתחבורה הציבורית, "תחבורה ציבורית היא אחד הזרזים להעביר משתמשים לתשלום באמצעות אפליקציות. עוד חצי שנה תגיע לפה אפל עם תשלום מתקדם וישראכרט לא יכולה להישאר מאחור".

רבות דובר על השקת אפל פיי בישראל בשנים האחרונות, שירות המאפשר לשלם באמצעות האייפון או האפל וואץ' בחנויות, באמצעות נגיעה של המכשיר בקופה. ישראל נמצאת באחור בכל הקשור לתשלומים סלולריים, כאשר סמסונג פיי וגוגל פיי עדיין לא נמצאים כן. מי שכן נכנסה לישראל בחודשים האחרונים היא חברת שעוני הספורט – גרמין, זאת השיקה את גרמין פיי יחד עם ישראכרט ומאסטרכארד והיא היחידה שמציעה היום לשלם בקופות רק עם שעון וללא כרטיס אשראי. הבעיה שכחלוצה של התחום, האופציה הזאת עדיין קיימת רק במספר מוגבל של רשתות, בינהם אדידס, דקטלון, אייבורי ו-rebar. מי שאחראית להשקת גרמין פיי היא היבאונית הרשמית שלה – רונלייט.

בעוד ששירות תשלומים דרך השעון או הסמארטפון הוא העתיד, אפל וסמסונג מציעות ללקוחות שלהן כרטיסי אשראי פיזיים לתשלומים במקומות בהם אין פתרון לתשלום סלולרי.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

עוד כתבות:

סוני חשפה את הפלייסטיישן 5 ואת המשחקים החדשים

מותג הסמארטפונים realme ינחת בישראל במהלך החודש

שיאומי משיקה את ה-Poco F2 Pro בישראל, החל מ-2,500 שקל

תגובה אחת

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא