לפטופים

סקירה: אסוס E410M – לפטופ ב-1,250 שקל

לאסוס יש לפטופ ב-1,250 שקל שמתאים בדיוק לתקופה בה אנשים רוכשים מחשבים נוספים ללימודים ועבודה מהבית. ה-E410M הוא לפטופ לא יקר, אבל הוא גם מגיע עם פשרות בולטות

מגפת הקורונה גרמה לעלייה במכירות המחשבים, בעקבות העבודה והלימודים בבית. אנשים גילו שלא מספיק להם מחשב ביתי אחד, כאשר לפטופ לכל אחד מדיירי הבית הוא דבר מתבקש. כאן נכנס לתמונה ה-E410M, לפטופ שעולה 1,250 שקל ואמור לתת פתרון לדרישות בסיסיות ממחשב נייד.

אסוס E410M. צילום צחי הופמן

עיצוב: אני קיבלתי לסקירה את ה-E410M בגרסה הלבנה שלו, כאשר הוא מגיע גם בצבע כחול כהה או ורוד-זהב. גב הלפטופ מאויר עם אותיות ושילוב של השם אסוס, מה שיוצר לו מראה צעיר, כאשר אזור המקלדת הוא בצבע כסוף. מה שאגב מוזר בעיצוב, הוא הסימון בצבע צהוב זוהר של כפתור ה-Enter. זה מזכיר סימונים ששמים על מקלדות במשרדים. למרות שהלפטופ נותן תחושה צעירה, הפלסטיק ממנו הוא עשוי מרגיש זול. המשקל עומד על 1.3 ק"ג, שזה סביר, הוא לא קל במיוחד, אבל גם לא כבד.

אסוס E410M: מסך 14 אינץ' ומעבד Celeron

מסך: על מנת להוזיל את מחיר המחשב, אחת הפשרות המרכזיות של אסוס הייתה במסך. ה-E410M כולל מסך בגודל 14 אינץ' עם שוליים דקים יחסית ורזולוציה של Full HD. התצוגה המתקבלת כאן היא של צבעים דהויים, יש למסך גוון מעט צהבהב והתאורה האחורית זקוקה ליותר עוצמה. למרות כל הפשרות האלו, המסך עדיין מאפשר צפייה נוחה ואין בעיה לכתוב בוורד או לגלוש באינטרנט איתו. את המסך ניתן לפתוח בזווית של 180 מעלות, במטרה להציג את התוכן לחברים, אבל הצג הזה בעייתי מאוד לצפייה מהצדדים, כך שאל תצפו להשתמש באופציה הזאת.

חומרה: מלבד המסך, פשרה נוספת הייתה במעבד, מדובר כאן באינטל Celeron עם רק 4 גיגה זיכרון עבודה. נפח האחסון הכי בסיסי שיכול להיות – 64 גיגה. אין בעיה לעבוד עם המחשב הזה, גלשתי איתו בכרום, עבדתי על מסמכים בוורד, אבל אין כאן תגובה חלקה. השאלה הגדולה היא איך המחשב הזה ירוץ אחרי מספר חודשים של שימוש? צריך לקחת את זה בחשבון.

מצלמת האינטרנט הפכה לרכיב חיוני בימים בהם מקיימים שיחות וידיאו רבות. המצלמה המשולבת כאן לא ממש איכותית (VGA). הרמקולים של המחשב גם בסיסיים והיה נחמד לקבל יותר ווליום.

אסוס E410M. צילום צחי הופמן

מקלדת ועכבר: המקלדת נוחה לשימוש עם כפתורים מעט רכים, כאשר אין תאורה אחורית. משטח העכבר פחות נוח, כפתור הפעלת ה-NumberPad ממוקם עליו והוא נלחץ לי ללא כוונה פעמים רבות. הפתרון של שילוב ה-NumberPad במשטח העכבר קיים תקופה ארוכה בלפטופים של אסוס, זה רעיון טוב שמציע מיקום מורחב לשימוש בספרות.

חיבורים: אסוס שילבה כאן את כל החיבורים החשובים: שתי כניסות USB Type A מסוג 3.2 ו-2.0. בנוסף, יש כאן עוד יציאת HDMI, כניסת USB-C וגם קורא כרטיסי מיקרו SD.

סוללה: זמן העבודה של הסוללה מרשים מאוד ועומד על קרוב ל-9 שעות, בהגדרות ביצועים גבוהים עם תאורה אחורית מלאה.

מחיר: 1,250 שקל

בשורה התחתונה, אם אתם מחפשים מחשב לשימושים בסיסיים, כמו מעבד תמלילים, גלישה בדפדפן ושיחות וידיאו. ה-E410M יספק לכם את זה ללא בעיה, רק חשוב שתבינו את הפשרות במהירות ובאיכות התצוגה.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

מבצעי הגאדג'טים בחודש נובמבר (עוד) לא נגמרו

דיינבוק הציגה לפטופ 2 ב-1 במשקל 989 גרם

אסוס מובילה את מכירות הלפטופים לצרכנים בישראל

תגובה אחת

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא