חדשות

הסטארטאפ Nothing הכריז על ה-phone (2)

שנה לאחר השקת הסמארטפון הראשון שלו, הסטארטאפ הבריטי Nothing הכריז על הדור השני – phone (2), אשר מגיע בעיצוב דומה אבל עם שיפורי חומרה רבים

שנה לאחר השקת הסמארטפון הראשון שלו, הסטארטאפ הבריטי Nothing הכריז על הדור השני – phone (2), אשר מגיע בעיצוב דומה אבל עם שיפורי חומרה רבים.

Nothing phone (2). צילום יח״צ
Nothing phone (2). צילום יח״צ

הסטארטאפ Nothing אותו ייסד קארל פיי, שאחראי גם על הקמת חברת OnePlus, גייס ממש לאחרונה 96 מיליון דולר, במטרה להרחיב את הפעילות שלו בארה״ב. הגיוס גם בא לעזור בהשקת phone (2) שהוכרז היום (שלישי) וכבר זמין להזמנה מוקדמת ברשתות באג, מחסני חשמל, אייבורי וגו מובייל, כאשר הגעתו לחנויות צפויה ב-31 ביולי.  

מחירו של ה-phone (2) עומד על 2,700 שקל לגרסה המגיעה עם נפח אחסון של 256 גיגה ו-12 גיגה זיכרון עבודה (RAM), כאשר גרסת ה-512 גיגה עם אותו RAM נמכרת במחיר של 3,300 שקל. הרוכשים הראשונים של גרסת ה-512 גיגה יקבלו אותו כבר ב-19 ביולי וגם יקבלו במתנה את האוזניות ear (stick) של nothing (לסקירה המלאה).  

מה שמבדל את ה-phone (2) הוא הגוף השקוף שלו העשוי זכוכית ומתכת, כאשר זה מאפשר לראות את החלקים הפנימיים של המכשיר ולחוות את תבנית האור לה החברה קוראת – Glyph. מדובר בעצם בתאורה לבנה המציגה קצבים משתנים, כאשר יחד עם הצלצול, הדבר מאפשר למשתמש לזהות מי מתקשר אליו או פשוט לחוות תאורה המתאימה את עצמה לקצב הצלצול. שמניחים את הסמארטפון על השולחן, כאשר המסך מופנה כלפי מטה, המערכת מפעילה באופן אוטומטי התראות שקטות עם תאורה.  

Nothing phone (2). צילום צחי הופמן
Nothing phone (2). צילום צחי הופמן

Nothing phone (2) – תבנית תאורה משופרת

כל זה היה אפשרי גם ב-phone (1), בגרסה החדשה משתמשים יכולים להקצות רצפי אור וקול מותאמים אישית גם לאפליקציות מסוימות. הטלפון מציע פונקציות נוספות, בין היתר: מחוון טעינת סוללה ופנס. Nothing שיפרו את ממשק ה-Glyph על-ידי הגדלת מספר מקטעי LED כדי לאפשר התאמה אישית. גם ספירה לאחור ומעקב אחר התקדמות עבור שירותי נסיעה או משלוחים. בעת קבלת התראה מאנשי קשר או יישומים נבחרים, פלח ה-LED בפינה הימנית העליונה יזרח בהתמדה להשבת תשומת הלב. באמצעות ה-Glyph Composer החדש, משתמשים יכולים ליצור רינגטונים.  

המסך של ה-phone (2) גדל מעט מ-6.55 אינץ׳ בדור הראשון ל-6.7 אינץ׳ בדגם החדש. הוא מגיע בטכנולוגיית OLED LTPO המאפשרת התאמה אוטומטית של קצב ריענון התמונה עד 120 הרץ עם תאורה חזקה של 1600 ניטים וזכוכית מסוג גורילה גלאס שלא פורט איזה דגם בדיוק. המכשיר עצמו שוקל 201 גרם והוא מגיע עם עמידות למים וחול בתקן IP54.  

Nothing phone (2). צילום יח״צ
Nothing phone (2). צילום יח״צ

המעבד שודרג ל-Snapdragon 8 plus Gen 1, זה לא הדגם הכי מתקדם של קוואלקום, אבל הוא יותר טוב מהגרסה הקודמת שהייתה Snapdragon 778G Plus. חיישן טביעת האצבע מוטמע מתחת למסך (אופטי), הסוללה בקיבולת 4700 מיליאמפר/שעה עם טעינה חוטית של 45 וואט (מטען לא מצורף לערכה) וטעינה אלחוטית של 15 וואט ויש גם טעינה אלחוטית הפוכה של 5 וואט, לטעינה של אביזרים כמו אוזניות מגב הסמארטפון.  

מערך הצילום כולל 2 חיישנים של 50 מגה פיקסל, הראשי עם מייצב תמונה אופטי והחיישן השני לצילום רחב (114 מעלות). חיישן הסלפי מגיע עם 32 מגה פיקסל.    

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא