חדשות

סמסונג השיקה את ה-Galaxy Fit 3 ב-400 שקל

ה-Galaxy Fit 3 הוא כבר לא צמיד חכם, אלא שעון עם מסך בגודל 1.6 אינץ׳, מד דופק, זיהוי נחירות ותג מחיר של 400 שקל

סמסונג השיקה את ה-Galaxy Fit 3, אשר בניגוד לדור הקודם שהיה צמיד חכם עם מסך מלבני בגודל של רק 1.1 אינץ׳, עכשיו כבר מדובר בשעון חכם עם מסך מרובע בגודל 1.6 אינץ׳ (מסך בטכנולוגיית AMOLED האיכותית). המחיר עומד על 400 שקל, כאשר הוא יגיע לחנויות בארץ בחודש מרץ.

ה-Fit 3 עשוי מגוף אלומיניום, מגיע עם רצועת ספורט בצבעים: אפור, כסף, זהב או ורוד והוא עמיד למים וניתן לצלול איתו עד לעומק של 50 מטר. הסוללה מציעה לדברי החברה עד 13 ימים של שימוש.

כמו שעונים אחרים של סמסונג, גם הדגם הזה מתמקד בבריאות, כאשר הוא מציע ניטור שינה, זיהוי נחירות ומעקב אחר רמות החמצן בדם. ה-Fit 3 מתבסס על דפוסי השינה האינדיבידואליים של המשתמש כדי לבנות מסלול שינה אישי עם תובנות, שיעזרו לו להבין את השינה שלו ובעקבות כך, לשפר אותה.

השעון גם כולל מעקב אחר יותר מ-100 סוגי אימון (אין לו GPS) ויש לו מד דופק, מדידת רמות לחץ ומעקב מחזור חודשי.

Galaxy Fit 3 – זיהוי נפילות

בניגוד לדור הקודם, סמסונג הוסיפה כאן זיהוי נפילות ושיחת חירום (Emergency SOS). כשהשעון מזהה נפילה חריגה, הוא מעמיד בפני המשתמש אפשרות להתקשר לשירותי החירום לקבלת סיוע רפואי. כשמשתמש נקלע למצב חירום, הוא יכול לשלוח הודעת חירום מיידית באמצעות חמש לחיצות על לחצן הצד.

מלבד זה, ניתן להשתמש בשעון כשלט למצלמה בסמארטפון הגלקסי, כאשר הוא מאפשר לצלם תמונות ולהגדיר טיימרים במצלמת הטלפון. אם המשתמש אינו מעוניין בהפרעות, הוא יכול לסנכרן באופן אוטומטי את הגדרת המצב של השעון עם הטלפון המחובר. אם הסמארטפון אבד, ניתן לאתר אותו בעזרת התכונה ״מצא את הטלפון שלי״ בשעון.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

3 תגובות

  1. ממש לא שעון חכם.
    – אין רמקול
    – אין ספיקר
    – מסך קטן ביחס למתחרים באותה קטגוריה
    – אין BT Calls
    – אין Push notifications
    – אין אפשרות למענה על הודעות (אפילו הודעות מובנות)
    – זה לא wear os

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא