חדשות

ל-Nothing יש אוזניות דגל חדשות וחיבור ל-ChatGPT

ל-Nothing יש אוזניות דגל חדשות - Ear וגם דגם מוזל יותר - Ear (a) הכוללות חיבור ל-ChatGPT. האוזניות החלו להימכר היום במכירה מוקדמת ברשת באג

הסטארטאפ הבריטי Nothing השיק היום (חמישי) שתי אוזניות חדשות: Ear ו-Ear (a). החברה החליטה להסיר את מספרי המוצרים: ear (1)/ear (2) ולבחור בשיטה חדשה, בדומה לסמארטפונים שלה – Phone (2a) (לסקירה).

רשת באג, היבואנית הרשמית של Nothing החלה במכירה המוקדמת לשתי האוזניות החדשות, אשר צפויות להגיע לרוכשים החל מה-24 באפריל. דגם ה-Ear (a) נמכר ב-440 שקל ודגם ה-Ear ב-630 שקל.

Nothing Ear & Ear (a). צילום יח״צ
Nothing Ear & Ear (a). צילום יח״צ

היורשות של ה-Ear (2) הן ה-Ear השומרות על העיצוב הרטרו שקוף המוכר של החברה, רק עם שיפור בעיצוב הכפול המגיע עם שני פתחי אוורור נוספים לשיפור זרימת האוויר, אשר אמור לספק צליל ברור יותר.

האוזניות מגיעות עם דרייבר דינמי מותאם אישית בגודל 11 מ"מ הכולל חומרים שנבחרו כדי לספק סאונד צלול, למשל, דיאפרגמה קרמית. יש גם שיפור בתנודות בתוך האוזניות המשפרות את הבאס. הן מגיעות עם הקודקים: LHDC 5.0 ו-LDAC להזרמת צליל ברזולוציה גבוהה באמצעות תקשורת בלוטות׳. יש כאן גם מצב סינון רעשים אקטיבי (ANC) המגיע ל-45dB שהוא פי שניים מזה של הדגם הקודם. יש גם אלגוריתם – Smart ANC חדש, הבודק דליפת רעש בין האוזניות ותעלת האוזן, כך שהוא יודע להוסיף בהתאם ביטול רעשים. עוד תכונה היא – Adaptive ANC היודעת להתאים אוטומטית שלוש רמות ביטול רעשים: גבוהה, בינונית ונמוכה.

ל-Nothing  אפליקציה המציעה התאמה של האקולייזר, כאשר עכשיו היא מציעה התאמה אישית באמצעות ממשק גרפי פשוט. משתמשים יכולים לשפר את חווית ההאזנה שלהם עם Q Factor ובקרת תדר, כמו גם ליצור פרופילים נפרדים לז'אנרים שונים. כאשר יוצרים פרופיל סאונד אישי באפליקציית Nothing X, הנתונים המוקלטים משמשים בזמן אמת כדי להתאים את רמות האקולייזר על סמך תוצאות בדיקת השמיעה.

בתחום הדיבור, האוזניות כוללות את טכנולוגיית Clear Voice של החברה, המגיעה עם עיצוב חדש של המיקרופון, המאפשר פחות חסימות בעת דיבור בשיחה. נתיב אוויר נוסף חדש נוסף על ״הגבעול״ כך שלרוח יש מסלול ברור יותר, מה שמפחית הפרעות ב-60% בהשוואה לדור הקודם.

הסוללה של האוזניות מציעה 8.5 שעות של מוזיקה ועד 40.5 שעות יחד עם המארז טעינה (ללא ANC). טעינה מהירה של 10 דקות של האוזניות מספקת 10 שעות האזנה למוזיקה עם המארז. יש גם טעינה אלחוטית (2.5 וואט).

Nothing Ear (a) – האוזניות הצהובות

ה-Ear (a) מגיעות בעיצוב דומה לאוזניות השקופות הרגילות של Nothing כאשר הן מגיעות בצבע צהוב ומארז הנשיאה מגיע במבנה שנראה קומפקטי ומלבני יותר. הסינון רעשים האקטיבי שלהן גם מגיע ל-45dB, יש דרייבר דינמי של 11 מ״מ וגם טכנולוגיית Clear Voice לשיחות. הסוללה של האוזניות מציעה 9.5 שעות של מוזיקה ועד 42.5 שעות יחד עם המארז הטעינה.

ההבדל העיקרי בין ה-Ear (a) ל-Ear הוא בדרייבר ה-11 מ״מ הקיים בשניהם, אבל זה שבדגם היקר יותר הוא קרמי לעומת גרסה מהחומרים PMI ו-TPU בדגם ה-a.

חיבור עם ChatGPT

Nothing גם מאפשרת חיבור של האוזניות שלה לצ׳אטבוט -ChatGPT, כך שבלחיצת כפתור על האוזניות ניתן לדבר עם עוזר ה-AI. לשם כך המשתמש נדרש להוריד את האפליקציה של ChatGPT ולהתאים את החיבור אליו עם האפליקציה של Nothing. כרגע האופציה הזאת זמינה לאוזניות החדשות של החברה ובחודש יוני לשאר הדגמים, כולל אוזניות של המותג CMF.

זהו לא החיבור היחיד של Nothing ל-ChatGPT, היא מוסיפה ווידג׳ט לסמארטפונים שלה, המאפשר לתשאל באמצעותו טקסט, קול או תמונה. העדכון הזה קיים כבר היום ל-Phone (2) ולקראת סוף החודש גם לשני הסמארטפונים הנוספים של החברה.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא