אוזניות

סקירה: האוזניות שהפתיעו אותי – MANC300 של Miracase

הן עולות 200 שקל, מציעות סאונד מפתיע לטובה, סינון רעשים אקטיבי וחיבור לשני מכשירים במקביל. בדקתי את ה-MANC300 של Miracase

Miracase הוא מותג שקיים כבר שנים ארוכות, הוא מייצר אביזרים לסלולר, תיקים, סוללות הטענה לרכב, רמקולים ומה לא. זהו מותג שמנסה לתת תמורה טובה למחיר ולהתחרות בקטגוריה הזאת של מוצרים שקונים בחנויות בתחנות דלק ולא מקדישים להם יותר מדי מחשבה לפני הרכישה, אבל מצד שני נותן בדיוק את הפתרון. האוזניות בעל השם ה״סופר קליט״ – MANC300 הן בדיוק מוצר מהסוג הזה. אלו אוזניות On Ear שעולות 200 שקל, מספקות סאונד מוצלח ביחס למחיר שלהן וכוללות גם טכנולוגיית סינון רעשים אקטיבית (ANC).

Miracase MANC300. צילום צחי הופמן
Miracase MANC300. צילום צחי הופמן

עיצוב ושליטה: MANC300 – חיווי קולי בעברית

כבר תקופה ארוכה שאוזניות בעיצוב On Ear לא מאוד פופולאריות. מדובר באוזניות שלא עוטפות את האוזן, אלא מגיעות בגודל שלה. התוצאה, שהן מספקות נוחות של אוזניות קשת, אבל לא את הבידוד של אוזניות Over Ear או אוזניות נטולות חוטים (TWS), כמו האיירפודס. ה-MANC300 מגיעות בעיצוב On Ear, הן יושבות בצורה נוחה על האוזניים, מספקות בידוד פאסיבי מינימלי (כאשר לא מפעילים את סינון הרעשים האקטיבי – ANC) והן מאפשרות להיות מודעים חלקית לסביבה.

באוזנייה הימנית ממוקמים הכפתורים הפיזיים: פלוס, מינוס וכפתור בצורת עיגול. הכפתורים האלו מאפשרים שליטה בעוצמת הווליום, מעבר שיר קדימה ואחורה, הפעלה וכיבוי – ANC וגם מצב Latency (שיהוי נמוך עבור משחקים). מה שמפתיע מאוד למצוא כאן, הוא חיווי קולי בעברית על פעולות המכשיר, כמו: הפעלה/כיבוי ו-ANC. אני לא זוכר אוזניות אחרות שנתקלתי בהן בחיווי קולי בעברית.

סאונד ושיחות: MANC300 – סינון רעשים אקטיבי מורגש

ההפתעה מבחינתי באוזניות של Miracase היא איכות הסאונד. ציפיתי למשהו פחות טוב מהצליל שה-MANC300 מוציאות. מדובר בצליל ברור, מעט חמים ואפילו קצת נקי, במיוחד לאוזניות ברמת המחיר הזאת. עדיין צריך להבין שלא מדובר באוזניות שמחליפות דגמים יקרים יותר ויש פה חסרונות, כמו הפרדה פחות טובה בצלילים ומעט צלילים צורמים בחלקים מסוימים, אבל לא נראה לי שמדובר במשהו שיפריע לכל אחד.

האוזניות עצמן מגיעות עם דרייברים של 40 מ״מ, בלוטות׳ בתקן 5.3 וחיבור לשני מכשירים במקביל. לא קיבלתי תלונות על איכות שיחות הטלפון, גם שניהלתי אותן ברחוב, מה שכן הן התקשו לסנן רעשי רוח, למרות שעדיין הקול שלי היה ברור.

ה-ANC המשולב כאן מציע סינון שמורגש, הוא אומנם מינימלי, אבל מציע מעט שקט.

Miracase MANC300. צילום צחי הופמן
Miracase MANC300. צילום צחי הופמן

סוללה: MANC300 – כ-35 שעות של מוזיקה

ה-MANC300 מציעות 35 שעות של מוזיקה עם הפעלה של ANC. טעינה מלאה שלהן לוקחת כשעתיים.

מחיר: 200 שקל (יבואן רשמי בנדא מגנטיק)

בשורה התחתונה, Miracase הצליחה לייצר כאן אוזניות שמצליחות לתת פתרון טוב לקטגוריה שלהן. הן לא יקרות, ויש להן גם סאונד טוב. הן גם כוללות חיווי קולי בעברית ויש אפילו ANC, רק שהוא מינימלי.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא