חדשות

מה ידוע על האייפון 8 ואיפה תראו את השידור הערב?

היום (ג') בשעה שמונה בערב, יצעד בפעם הראשונה טים קוק, מנכ"ל אפל, בתיאטרון סטיב ג'ובס במשרדי החברה החדשים בקופרטינו. קוק יצטרך להתמודד עם הכרזה, אשר כמעט הכל כבר ידוע עליה (אבל אני בטוח שיהיו הפתעות). ההכרזה הנוכחית הייתה עמוסות בהדלפות, אשר כללו צילומים של האייפונים החדשים והדמיות שלהם.

‏‏צילום מסך (6)

אז מה כבר ידוע לנו? אפל צפויה להציג שלושה מכשירים: אייפון 7S, אייפון 7S פלוס ואייפון X או אייפון 8. לחלופין, יכול להיות שהדגמים הרגילים יהיו אייפון 8, אייפון 8 פלוס ואייפון X.  דגם ה-Xהוא המסקרן ביותר, הוא צפוי להימכר תחת תג מחיר של 1,000 דולר, לכלול מסך 5.8 אינץ', טכנולוגיית מסך True Tone הקיימת באייפדים ומתאימה את גווני המסך בהתאם לסביבה בה נמצאים. בדומה לגלקסי Note 8 של סמסונג או ה-V30 של LG, המכשיר הזה יכלול שוליים דקיקים מאוד, אשר יאפשרו לאפל להציג מכשיר עם מסך גדול, אבל כזה המרגיש קטן בהרבה. דגם ה-8 יגיע עם מסך בגודל 4.7 אינץ' וה-8 פלוס עם מסך 5.5 אינץ'.

המכשירים החדשים צפויים להגיע עם מצלמה משופרת, אשר שתי העדשות שלה ממוקמות לאורך ולא לרוחב, צבע חדש המזכיר חלודה וכפתור הבית שיעלם לטובת כפתור דיגיטלי המוטמע במסך. המכשירים החדשים יכללו טעינה אלחוטית, שבעזרת אפל כנראה תהפוך מפתרון נישתי למיינסטרים אצל שאר יצרניות הסמארטפונים, המציעים אותה כבר מספר שנים.

‏‏צילום מסך (8)

איפה ניתן לראות?

אפל משדרת את האירוע בשידור חי וניתן לראות אותו באתר החברה דרך דפדפן Edge במחשבים עם מערכת ההפעלה ווינדוס 10 או במקבוקים של אפל באמצעות דפדפן ספארי. ניתן גם לראות את השידור דרך אייפון ואייפד בדפדפן ספארי או באפל TV באמצעות אפליקציית האירועים של החברה.

בסוף האירוע אעלה כאן כתבה מסכמת

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא