טלוויזיות

המדריך שיעזור לכם להוציא יותר מנטפליקס

אם אתם משתמשים קבוע בנטפליקס, אתם בוודאי יודעים שאחת מהסיבות לכך, היא שמדובר בשירות ממכר, הגורם לכם לא לעזוב את המסך. הדבר הזה נעוץ בכך שנטפליקס יודע להתאים את עצמו למשתמש ולהמשיך להציע לו תוכניות שהוא יאהב.

הנה מספר טיפים, שיעזרו לכם להוציא יותר מהנטפליקס שלכם, ואלו שעדיין לא התחילו להשתמש בשירות, יש גם טיפים מתאימים בסוף הכתבה.

English

כאשר מסיימים לצפות בתוכנית, נטפליקס ישר מציע להמשיך לפרק הבא והוא גם מקפיץ באופן אוטומטי את תקציר הפרקים הקודמים. אם מתחילים פרק, הוא מאפשר לבצע את המעבר הזה בלחיצת כפתור ויש גם אפשרות להעביר את הפתיח של הסדרה. הכל בשביל שחוויית הבינג' תהיה רציפה.

ניתן להתאים את תמונת הפרופיל  בחשבון נטפליקס עם מספר דמויות מצוירות, כך שלכל אחד מבני הבית יהיה קל להפעיל את השירות האישי שלו. זה טוב במיוחד עבור ילדים שעדיין לא יודעים לקרוא.

net2

לנטפליקס יש פרופיל ילדים, בו התוכניות מתאימות לאותם גילאים, כולל דיבוב לעברית. שימוש של הילדים בפרופיל הזה ולא בזה שלכם, אומר שהטעם של הילדים, לא יצור בלאגן בחוויית ההמלצות האישית שלכם.

נטפליקס מאפשר לכל צופה ליצור פרופיל משלו, אשר מחזיר אותו בכל פעם לדף הפתיחה שלו ולתוכניות בהן צפה. כך שניתן להמשיך בדיוק מהקטע שבו התוכנית עצרה. בנוסף, ניתן "לנדוד" ממכשיר למכשיר. ניתן להתחיל לצפות בתוכנית בטלוויזיה ולעבור לטאבלט או לסמארטפון וגם לחזור בחזרה. בניגוד לשירותים רבים בארץ, הנוטים לפשל במקום הזה, נטפליקס תמיד נפתח במקום בו נעצרה התוכנית.

לנטפליקס יש מספר תמחורים עבור שירות הטלוויזיה. היקר מאפשר צפייה ברזולוציית 4K וגם כולל ארבעה פרופילים, לצד שירות ה-HD, הכולל שני פרופילים. ניתן להכין פרופיל נפרד רק עבור "המפגש הלילי" עם בן/בת הזוג. אז מקבלים הצעות על סדרות וסרטים המתאימים לטעמים של שני בני הזוג, כאשר הצפייה משותפת.

אז איך מחפשים?

ניתן להקליד 'Netflix' בשורת החיפוש כדי לראות את הרשימה המלאה של סרטי וסדרות המקור של נטפליקס.

ניתן להקליד '4K' בסרגל החיפוש כדי לראות רשימה מלאה של תוכניות טלוויזיה וסרטים הזמינים ב- 4K.

בנטפליקס ניתן לבחור ז'אנרים שונים לצפייה, החל מסרטי אימה, ועד רומנטיקה, פשע, פעולה, תעודה, אסיה ועוד. לוחצים על אחד מהשמות בדף הבית, אשר פותחת גלריה מלאה של תוכניות טלוויזיה וסרטים בתוך ז'אנר זה.

net3

רוצים לצפות ב- 4K?

רבים ממסכי הטלוויזיה הם ברזולוציה של HD, לכן צריך לוודא שהצפיה בנטפליקס נעשית באופטימיזציה למסך. גשו לאתר Netflix.com.au/HdToggle לוודא שאתם מסונכרנים.

כתוביות בעיצוב אישי

ניתן לשנות את הצבע ואת הגופן של הכתוביות ולהפוך אותם לאישיים יותר. לשם כך, ניתן לגשת לחשבון האישי, לבחור כתוביות ולשנות החל מצבע, סוג הגופן, רקע וצל.

לדוברי האנגלית: לכל התוכניות בנטפליקס יש אפשרות להוסיף כתוביות באנגלית – שימושי אם אתם צופים בסרט עם מבטא בריטי כבד. להפעלת כתוביות, בחרו את הסרט או תוכנית הטלוויזיה שברצונכם להפעיל, עברו אל "Audio & Subtitles" בחלונית 'אפשרויות' ולאחר מכן לחצו על 'הקודם' לאחר שתסיימו. הסרט שלכם יוקרן כעת עם כתוביות באנגלית.

net1

לצופים בסלולר

האפליקציה לסלולר של נטפליקס מאפשרת לבחור את ההגדרה לשימוש בנתונים. כמו רק אינטרנט אלחוטי, צריכה נמוכה, בינונית, גבוהה או בלתי מוגבלת. לחיצה על Wi-Fi Only תשמור על חבילת הגלישה משימוש של סטרימינג כאשר לא מחוברים לרשת.

צפייה בלי אינטרנט

טסים לחו"ל? חבילת הגלישה בסמארטפון שלכם קטנה? נטפליקס מאפשר במערכות ההפעלה אנדרואיד, iOS של אפל ובמחשבי ווינדוס 10 להוריד את האפליקציה של החברה ולצפות בתוכניות ללא חיבור לאינטרנט. הדבר אפשרי בחלק גדול של התוכניות וניתן גם לבחור את גודל הקובץ שירד ובהתאם לכך את איכות הצפייה. בפעם הבאה שתטסו לחו"ל, תוכלו למלא את הלפטופים באחת העונות האחרונות ולצפות בהן בבינג'.

איך צופים?

רוצים לראות נטפליקס, אבל עדיין לא התחברתם לשירות? נטפליקס קיים היום כמעט על כל מוצר חשמלי, חוץ מטוסטר אובן. נטפליקס פעיל על גבי סטרימרי אנדרואיד (שלא עברו שינוי גרסה לא מקורי, כמו סטינג TV), אפל TV, טאבלטים, אתר אינטרנט במחשב, אפליקציית ווינדוס, סמארטפונים וכמובן טלוויזיות חכמות. האפליקציה זמינה בטלוויזיות עם אנדרואיד TV, טייזן של סמסונג או WebOS של LG. בחלק מהטלוויזיות של סוני, LG או סמסונג, קיים גם כפתור יעודי בשלט, המפעיל את הטלוויזיה ונכנס באופן אוטומטי לנטפליקס.

Multiple-Devices

דרך זולה להפעיל נטפליקס בבית ללא טלוויזיה חכמה או קונסולת משחק, היא הסטרימר כרומקאסט של גוגל (35 או 60 דולר, בהתאם לדגם). הדבר מאפשר להזרים את תוכניות נטפליקס ישירות לטלוויזיה דרך הסמארטפון ואפילו אפשר לשלוט בווליום או בעצירה/ניגון דרך שעוני אנדרואיד חכמים. כך שאפילו לא צריך להחזיק את השלט ביד.

 

4 תגובות

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא