חדשות כללי

עושים בינג' בנטפליקס? עדיף עם כלב או חתול

המושג בינג', המתאר צפייה ברצף של סדרת טלוויזיה מזוהה עם שירות הטלוויזיה של נטפליקס. עכשיו בנטפליקס רוצים שאת הצפייה הבאה שלכם בנרקוס או באבודים בחלל, אתם תעשו עם חיית מחמד.  לפי סקר חדש שפורסם על ידי נטפליקס, 74% ממנויי החברה צפו בשירות עם חיית המחמד שלהם ול- 30% יש פרופיל משותף להם וחיית המחמד שלהם.

N&W Mews 2

לשאלה מדוע לעשות בינג' עם חיית המחמד, 37% ציינו כי חיות המחמד הן הטובות ביותר להתכרבל איתן על הספה , 21% ציינו כי חיות המחמד לא משתלטות על השלט, 18% ציינו כי הן לא עושות ספוילר ו – 16% ציינו כי הן תמיד מוכנות לעוד פרק.

לכתבת טיפים לשימוש בנטפליקס

עוד מראה הסקר שאחד מתוך שלושה אנשים מחפש את תמיכתה של חיית המחמד בזמן סצנות מפחידות או עצובות  ו-22% דיברו בעבר עם החיות על סדרות או סרטים שהם ראו.

בכל זאת, כדאי שתהיו מודעים לסיכונים הקיימים כשצופים בתכנים עם חיות מחמד; 34% מהאנשים היו צריכים לפנות את מקום הישיבה שלהם כדי שחיית המחמד תוכל לשכב יותר בנוחות, 22% מהאנשים שיחדו אותם עם ממתקים כדי שיצפו איתם יותר זמן ו-12% הלכו רחוק יותר וכיבו את הטלוויזיה כי קיבלו את הרושם שהחיה שלהן לא נהנית מהתוכן.

אז מה הן הסדרות שגורמת לנביחות, יללות וציוצים של אושר? בעלי כלבים בדרך כלל בוחרים בסדרת דרמה כמו נרקוס או המלכה. בעלי חתולים מתחברים יותר למדע בדיוני כמו מראה שחורה או סטארטרק. ואחרונים חביבים, חובבי הציפורים ילכו לכיוון של קומדיות כמו כתום זה השחור החדש. הסדרה שמחברת בין כל חובבי החיות באשר הם היא דברים מוזרים.

המדינות בהן מנויי נטפליקס עושים הכי הרבה בינג' הן הודו, תאילנד, ארה"ב, ספרד, דרום קוריאה, איטליה, אנגליה, קנדה, פולין וצרפת.

 

 

 

תגובה אחת

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא