חדשות

אורקם MyMe – מצלמה לבישה לזיהוי אנשים שפגשתם בעבר

חברת אורקם הישראלית השיקה היום (ד') את MyMe. מדובר בהתקן מחשוב לביש הכולל מצלמה זעירה, המשלבת יכולות בינה מלאכותית לזיהוי אנשים איתם המשתמש נפגש בעבר. ההתקן יודע לזהות פנים וטקסט ומאפשר למשתמש לתייק ולסדר אנשים באפליקציה. מדובר בארגון האנשים  בצורת "מעגלים" של עבודה, חברים ובני משפחה. המטרה של המכשיר היא לזהות אנשים הנמצאים סביב המשתמש ולהציג לו את הפרטים שלהם על גבי אפליקציה בסמארטפון או בשעון החכם. MyMe בעצם אמורה להעלים מהעולם את המשפטים "מאיפה אני זוכר אותו או איך קוראים לו?", מכיוון שהיא מציגה את היסטוריית הפגישות עם אותו אדם.

myme2

ההתקן הוא מעיין קליפס אותו אפשר לענוד על החולצה במהלך היום, כאשר זה מזהה את האנשים הנמצאים בסביבה הקרובה מאוד. ההתקן שוקל 17.2 גרם, מצלמה עם חיישן 13 מגה פיקסל וסוללה המיועדת להחזיק יום שלם. MyMe כולל לדברי אורקם צירוף של חומרה ותוכנה שנבנו בכדי לטייב את אלגוריתמי הבינה המלאכותית של החברה ובכדי לעבד מידע חזותי.

MyMe מתקשר עם האפליקציה בסמארטפון/שעון חכם בבלוטות'. האפליקציה מאפשרת למשתמש לנהל ולתייג מעגלי אנשים או ליצור איזון בין חיי המשפחה לחברים או לקולגות, בכך שהיא מעדכנת על כמה זמן בילה המשתמש עם כל מעגל. בסיטואציה חברתית של יצירת קשרים, למשל, ההתקן סורק ומסנכרן אוטומטית כרטיס ביקור או תג שם ומוודא שהמשתמש יישאר ממוקד תוך ציודו במידע הנחוץ ליצירת קשר בזמן מאוחר יותר. האפליקציה מודיעה למשתמש כאשר היא מזהה מישהו מוכר ואת התאריך, המיקום ומשך היסטורית הפגישות האחרונות של המשתמש עם אותו אדם.

בהודעה של אורקם, החברה מתייחסת לנושא הפרטיות של המשתמשים. MyMe מאתר פנים ומאפיין כל פנים שזיהה בחתימה של מחרוזת מספרים. האפליקציה מציגה תמונה מוקטנת ומטושטשת ואינה שומרת או מצלמת תמונות אחרות והפרטיות נשמרת באמצעות אחסון כל הנתונים בהתקן לשימושו האישי בלבד ומבלי לשלוח אותם לענן.

myme5

אורקם מציעה את MyMe בקמפיין מימון המונים בקיקסטרטר, כאשר המחיר עומד על 200 דולר (לאחר מכן 400 דולר). זמן ההאספקה הוא חודש מרץ.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא