כללי

אייסר מתחברת לגיימרים – משיקה תחרויות בסינמה סיטי

חברת אייסר תקיים מדי שבוע תחרויות גיימינג בסינמה סיטי בראשל"צ והיא גם משיקה כורסת גיימינג ב-75 אלף שקל

חברת אייסר הכריזה בשבוע שעבר על שיתוף פעולה עם מתחם הסינמה סיטי בראשון לציון. אייסר תערוך מידי יום שישי תחרויות גיימינג באולם 25 בקומפלקס בתי הקולנוע. עלות ההשתתפות בהרשמה מוקדמת עומדת על 60 שקל והיא כוללת שימוש במחשבים של אייסר.

עמדות המחשב של אייסר. צילום רפאל סבן

התחרויות אשר יתקיימו באולם הקולנוע בסינמה סיטי, יכללו כ-30 מחשבי Predator, כאשר 10 יחידות הם מחשבים נייחים ו-20 לפטופים. כל המחשבים יוצבו בעמדות ייעודיות, ויאפשרו לשחקנים השונים להתחרות בניהם על תואר האלוף.

אייסר מציעה לגיימרים אשר ישתתפו באירוע, מחשבים נייחים מסוג Predator Orion 500, אשר יהיו חמושים במעבד אינטל i7 8700, כרטיס מסך GeForce RTX 2070 עם 8 גיגה, ו-16 גיגה זיכרון עבודה.

המחשבים הנייחים מסוג Predator Helios 500 מגיעים עם 32 גיגה זיכרון עבודה, כרטיס גרפי מסוג AMD Radeon RX Vega, מעבד AMD Ryzen 7 2700 ומסך 17.3 אינץ’.

המשחקים אשר יהיו זמינים למשתתפים: Dragon Ball FighterZ ,Tekken, Mortal Kombat, Super Smash Bros.

כסא גיימינג ב-75 אלף שקל

אייסר גם הציגה במסגרת הכנס את כיסא הגיימינג שלה –  Predator Thronos. כסא זה מזכיר קוק פיט של טייס. ה-Thronos כולל כורסא היורדת אחורה, משענות לזרועות, דום לרגליים וכמובן שלושה מסכים היורדים אל השחקן באופן אוטומטי וכוללים גם משטח עם מקלדת. מה שמוסיף לחוויה הוא מנוע רטט, אשר מעביר תחושה של יריות. גיימרים שיתנסו בכורסא הזאת, יוכלו להיפרד בקלות לזמן ארוך או קצר מהמציאות. עלות ה-Thronos עומדת על כ-75 אלף שקל, כאשר צריך להמתין מספר שבועות עד שמקבלים אותו הביתה. ניתן יהיה להתנסות בכסא בסינמה סיטי.

כיסא הגיימינג של אייסר. צילום רפאל סבן

נכון להיום, התחרות תמשך לזמן בלתי מוגבל, ותתקיים בכל שבוע בשישי בצהריים. אייסר מתכננת להרחיב את שיתוף הפעולה עם סינמה סיטי ב-2020 ולערוך תחרויות גם בבאר שבע וירושלים.

פרטים נוספים על התחרות באתר סינמה סיטי ובעמוד הפייסבוק של Gaming City.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

להצטרפות לעמוד האינסטגרם

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא