חדשות

ווסטרן דיגיטל מציגה כונני NAS חדשים

חברת ווסטרן דיגיטל הציגה כונני NAS חדשים, אשר חלקם פועלים בטכנולוגיית SSD

חברת ווסטרן דיגיטל הציגה מוצרים חדשים עבור אחסון במוצרי NAS לעסקים קטנים ומשרדים ביתיים. הדגמים החדשים כוללים דיסקים מסוג WD Red SSD, אלו מציגים שיפורים בביצועים וביכולת ניהול זיכרון המטמון (caching) בסביבת NAS היברידית, כמו גם קיבולת של 14 טרה עבור מוצרי Red and Red Pro HDDs.

wd-red-sata-ssd

דגם ה- Red SA500 NAS SATA SSD מגיע עם נפחי אחסון של 500 גיגה עד 4 טרה במארזי 2.5 אינץ'. הדגם הזה מותאם לסביבת עבודה ברשתות 10GbE ועם  גישה מהירה לקבצים בהם נעשה שימוש תכוף. עוד כולל ה-Red SA500 התמודדות טובה יותר עם משימות כתיבה-קריאה מאסיביות המאפיינות סביבת NAS, ותמיכה בהרצת בסיסי נתונים בעיבוד תנועות מקוון (OLTP), מערכות מרובות משתמשים, עיבוד תמונה, ועריכת וידיאו ב- 4K וב- 8K.

דגם אחר הוא ה- WD Red NAS, מדובר בכונן HDD המגיע בנפחים של עד 14 טרה. כונן זה מתוכנן לשימוש במערכות NAS בעלות עד 8 מפרצי התקנה לדיסקים. כונן Red Pro NAS בנוי כמו Red HDD לטובת עומסי עבודה בסביבת NAS, ובקיבולת של עד 14 טרה ותמיכה בעד 24 דיסקים. 

"תגבור הביצועים של מערכות NAS מאפשר אחסון של תוכן רב יותר בזמן קצר יותר", אומר זיו פז, מנהל בכיר במגזר מערכות  מחשוב לקוחות בווסטרן דיגיטל. "הקיבולת הגדולה יותר בשילוב עם עמידות אופטימאלית של מוצרי WD Red, מאפשרת להתמודד עם קבצים גדולים יותר תוך צמצום העומסים הנובעים ממגבלות רוחב הפס".

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

עוד כתבות:

5 טיפים לשימוש בכונני NAS בזמן חופשה

סקירה: Synology DS218j – לגשת לתוכן מכל מקום

yes משיקה את שירות yes plus יחד עם אפל

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא