חדשות

תערוכת CES: סונטו מכריזה על שעון ספורט חכם מבוסס גוגל Wear OS

סונטו פותרת את הבעיה המרגיזה בשעוני הספורט שלה ומוסיפה סוף כל סוף יכולות חכמות באמצעות גוגל

חברת שעוני הספורט הפינית – Suunto הכריזה על דגם 7. מדובר בשעון הספורט החכם הראשון שלה, הפועל באמצעות מערכת ההפעלה Wear OS. סונטו המציעה שעונים לחובבי הכושר, פיגרה עד עכשיו ביכולות החכמות שלה, מבחינת ממשק ואפליקציות. החיבור שלה עם גוגל בא לעזור לה לסגור את הפער מול המתחרים. 

suunto7-2

הסונטו 7 כולל כמובן התקן GPS פנימי, ברומטר וחיישן למדידת הדופק מפרק כף היד. השעון מציע ניטור של 70 סוגי פעילויות ספורט, הורדת מפות ישירות לשעון ושימוש במפות המציגות מסלולי ריצה פופולאריים. ה-7 עמיד לגשם, שלג ובוץ וחשוב לציין שהוא משתמש באפליקציית ספורט של סונטו ולא מחייב שימוש בזאת של גוגל. השעון כולל גם התקן WiFi ועדכוני גרסה אוטומטיים. בשעונים קודמים של סונטו היה צורך לחבר את השעון למחשב עבור עדכונים.

מכיוון שמדובר ב-Wear OS, לסונטו 7 יש גישה לאפליקציות רבות מהחנות של גוגל עבור שעונים חכמים ואפשרות לתשלום בגוגל פיי (יכולת שצפויה להגיע לישראל בעתיד). מבחינת סוללה, בסונטו אומרים שהיא תספק יום עבודה שלם, כולל פעילות ספורט או לחלופין 48 שעות במצב שעון חכם או 12 שעות במצב GPS. המחיר בארה"ב עומד על 479 דולר, כאשר הוא יגיע לחנויות ב-31 לינואר. ה-7 יגיע גם לישראל במחיר של 2,000 שקל.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

עוד כתבות:

תערוכת CES: סמסונג מכריזה על טלוויזיה אנכית ומסך ללא שוליים

אל ג'י מציגה מקרני קול עם בינה מלאכותית

סקירה: מצלמת רכב C570 של Mio

תגובה אחת

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא